Ga naar inhoud


DM 7025/pli hellinte: updaten kanalen lijst lukt niet


jepe

Aanbevolen berichten

Voorheen kon ik altijd via het menu nieuwe kanalenliten updaten.

Nu wordt de lijst wel gedownload via menu maar dan komt de mededeling dat de pet list deze funtie al vervuld (of in soortgelijke bewoordingen) en dan wordt de nieuwe lijst niet geinstalleerd en blijft de oude dus gewoon zitten. Iemand een idee hoe op te lossen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je eerst een ipkg update doet naar Iolite kan je gewoon alle gewenste zenderlijsten downloaden.

Het is voor mij ook alweer enige tijd terug dat ik van Helenite naar Iolite ben gegaan, dus het kan zijn dat je opnieuw moet flashen om naar Iolite te gaan. Daarna heb je, na een IPKG update, weer alle updates te pakken.

 

Succes

 

John

 

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor reactie, het moet dus zijn Iolite, heb me dus vergist.

Als ik een nieuwe list via menu download krijg ik volgende mededeling: (en het maakt niet uit of ik een Pet lijst of Joske probeer):an error has occured, return value:99 collected errrors: want to install but that file is already provided by package enigma 2 plugin settings Pet 123.

 

Iemand een idee hoe dit op te lossen

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jepe
Dank voor reactie, het moet dus zijn Iolite, heb me dus vergist.
Als ik een nieuwe list via menu download krijg ik volgende mededeling: (en het maakt niet uit of ik een Pet lijst of Joske probeer):an error has occured, return value:99 collected errrors: want to install but that file is already provided by package enigma 2 plugin settings Pet 123.

Iemand een idee hoe dit op te lossen


op de 7025 maken we gebruik van zogenaamde ipkg feeds
deze pakketen, zoals een zenderlijst, dien je eerst te verwijderen wil je een update overschrijven
het werkt dus net iets anders als met de enigma 1 boxen die je wel normaal kon overschrijven van de software update

dus in je pluginsmenu de rode knop, zenderlijst verwijderen
daarna via de groene knop je gewenste lijst installeren

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...