Ga naar inhoud


Philips PSU 911-A power supply


Loui (K)

Aanbevolen berichten


Er staat alleen Type Philips PSU 911-A op. Dat is het type komt vermoedelijk uit een grote Server van een bedrijf die defect was maar de voedinmg is nog goed was mij verzekerd.ik kan natuurlijk alle lijnen na meten maar ik wil weten hoe zwaar deze voeding is noem maar op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

maar ik wil weten hoe zwaar deze voeding is.

 

Volgens de stickers op de foto is die Primair 230 Volt, 3,5 A.

Het zou dus ongeveer 700 Watt primair opnemen.

 

Verder is er aan de voorkant te zien, dat er 10A Traag zekeringen voor de uitgang gebruikt zijn.

 

De sticker aan de achterkant zegt verder nog iets van 14 en 24 Volt.

 

De connector aan de achterkant is slecht, die zou ik gewoon vervangen voor een kroonsteen strip.

 

Waar wil je die voeding eigenlijk voor gaan gebruiken?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hem hier ook staan, een fijn ding als je even veel vermogen nodig hebt. Omdat de ventilatoren achterop de voeding continu draaien en nogal wat herrie maken, gebruik ik 'm enkel als ik met een andere voeding niet uit de voeten kom.

Het is trouwens best een zwaar ding: 14V/16A of 24V/11A (vermoedelijk niet 16A en 11A tegelijk en waarschijnlijk niet tegen kortsluiting beveiligd!).

 

Ik moest even diep in de paperassen graven; wist namelijk dat ik nog ergens een kladje met aansluitingen moest hebben. Het daadwerkelijke vermogen heb ik nooit geverifieerd; volgens mij heb ik er maximaal eens 8A bij 14V uit nodig gehad, dat deed 'ie met gemak.

 

Een user/servicemanual heb ik er helaas niet van, enkel deze specs:

 

Code:
 30  26  22   18   14   10    6  o   o   o    o    o    o    o o   o   o   o    o    o    o     o32  28  24  20  16    12   8     4

 

32: FAN ALARM

30: FAN ON (+12V)

28: POW ALARM

26: GND

24: PS ALARM

22: +14V/16A

20: +14V/16A

18: +24V/11A

16: +24V/11A

14: GND

12: GND

10: (nc)

8: (nc)

6: (nc)

4: (nc)

 

Ik hoop dat je hier wat mee kunt; mocht je alsnog een user/servicemanual tegenkomen dan houd ik me aanbevolen! smile

 

 

Nokia D-BOX II AVIA500 - Multicam 3.0 - Sportster Pro 1.10 RC010 - NewCS 1.50 - CCcam 2.04

Nokia D-BOX II AVIA500 - Sportster Pro 1.10 RC010 - CCcam 2.04

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...