Ga naar inhoud


[500] wil niet schakelen naar 2e of 3e lnb enz.


janneke

Aanbevolen berichten

Citaat:
De switch is een 2.0 downgradeable naar 1.0, dus die moet het doen.

het is en blijft een V2.0, dus waarschijnlijk hou je de problemen.

maar heb jij die ook gedowngraded naar V1.0

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Alweer een poos geleden, dat ik met dit probleem aanklopte. Inmiddels is het volgende gebeurd: nieuwe schotel, 4 nwe LNB's, nwe switch en nwe bekabeling. Het oorspronkelijke probleem was helaas niet opgelost. Ander box aangesloten (van de dealer, bedankt!) en............ probleem opgelost. Dus er is iets met mijn box aan de hand. Aan de LNB-aansluiting meet ik teveel Volt (ong 20). Via dit forum en ander gesurf op het net ben ik erachter, dat er iets aan de hand is met Q70, 71 en/of 72 op de printplaat.

Wie weet er zoveel van en is zo handig en vooral bereid me te helpen de box te repareren (bijv. Q72 of iets anders vervangen, bovendien: ik zie het niet zo goed meer, leesbril nodig!) in de buurt van Nijmegen?

Bij voorbaat veel dank.

janneke

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: janneke
Kan niet aan de switch liggen. Dan zou de andere box het ook niet goed moeten doen immers! Wie weet wat meer?
janneke


de dreambox schakelt niet ic met bepaalde type switchen, dus die redenering gaat niet op. ik gebruik een digitally, werkt perfect.

ik heb het al meerdere malen bij andere mensen verkeerd zien gaan, na een andere switch geplaatst te hebben was dit probleem opgelost.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Het slot van de continuing story: de box is op en neer geweest naar Lünen voor nog een € 40,-. Daar is een diode vervangen (1N4007), een tor (FDN358P) en een elco (220 µF/25V). Hij functioneert weer 100%!

Voor al degenen die het probleem herkennen: doe er je voordeel mee! smile

janneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...