Ga naar inhoud


[TF7700/7710HDPVR] Settings ITV HD


Gast pinq

Aanbevolen berichten


  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo DTE,

 

Ik heb zojuist Top Set 2 gedownload, maar ik kan nergens iets invullen.

Wat moet ik doen om mijn Topfield 7700HD PVR op ITV HD te krijgen?

Ik heb ook geen nulmodem kabel, maar een kennis kan mij er wel een lenen.

Zou je mij iets wijzer kunnen maken?

Hartelijk dank al vast.

 

Arnold

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Arnold,

 

Het handigst is om eerst je huidige kanalen te lezen vanuit je TF met Top Set en die op te slaan. Ik zet zelf altijd even de datum in de naam van het bestand, das handig als je eens een versie terug wil. Dan kan je de lijst gaan aanpassen zoals hiervoor aangegeven (zie de eerste posting in dit topic, die lijkt mij duidelijk, vergeet niet de advanced mode aan te zetten).

 

Om Top Set te kunnen gebruiken moet je serieel aansluiten op je TF met een nulmodem kabel met aan beide kanten een DB9 stekker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kleine toevoeging, gister gelijk even een kleine opname gedaan van 5 min. goed gelukt alleen helaas geluid en geen beeld jammer jammer !!

 

Hopen maar dat ze zondag weer 1 op 1 lopen met ITV 1

 

FORMULE 1 Monaco HD !!!! crazy

<-->Exterminate..Exterminaaaaate !!<-->

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij begint de TF niet eens met opnemen en er is ook geen timeshift. Nou boeit me dat niet zo eigenlijk, maar wel weer een leuke uitdaging om aan te gaan om dat voor elkaar te krijgen, want nu ITV HD prima beeld en geluid geeft was de lol er eigenlijk al weer een beetje af...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast PieterB

Opnemen lukt mij ook niet op de BBCi-kanalen die handmatig ingevuld moeten worden. Maar als ik iets wil opnemen van ITV doe ik dat maar van de SD-zender.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: PieterB
Opnemen lukt mij ook niet op de BBCi-kanalen die handmatig ingevuld moeten worden. Maar als ik iets wil opnemen van ITV doe ik dat maar van de SD-zender.


Ik denk dat opnemen er gewoon nog even niet in zit. Er is ook geen EPG. Reden zou kunnen zijn dat ITV de HD uitzending als red button optie gaat aanbieden. Dus je zit ITV SD te kijken op een freesat box en dan komt er een melding in beeld dat je kan omschakelen naar de HD uitzending door op de rode knop van je AB te drukken. Technologisch gepruts lijkt me zo. Zal dus waarschijnlijk wachten worden tot ze wakker worden bij ITV en de zender als gewoon HD kanaal, zonder fratsen, zoals BBC HD, gaan aanbieden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Opnemen zal ook kwestie van tijd zijn voordat dat ook beschikbaar komt,

 

op de engels forum is bevestigd door Bob_cat (een humax mannetje) dat de Foxsat PVR ITV HD kan opnemen

 

Quote:

Originally Posted by jimbob101

My concern is how will this work with recording ITV programmes in HD using a PVR via the EPG?

 

It has been confirmed by Humax (who will make the PVR) that you WILL be able to record from the HD channel.

<-->Exterminate..Exterminaaaaate !!<-->

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast PieterB
Origineel bericht van: DTE
Zal dus waarschijnlijk wachten worden tot ze wakker worden bij ITV en de zender als gewoon HD kanaal, zonder fratsen, zoals BBC HD, gaan aanbieden.

Moeten ze eerst verhuizen naar de 2D denk ik.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo DTE,

 

Ik heb een nulmodemkabel gekocht en Top Set gebruikt om de door jou gegeven instellingen voor ITV HD naar mijn 7700HD PVR te schrijven, maar er gebeurt helemaal niks!

Als ik afsluit, dan moet ik het opslaan, dat is dan mijn bureaublad, maar hoe krijg ik het nu terug in mijn ontvanger?

Ik hoop dat je mij wat wijzer kan maken.

Vr. groet,

 

Arnold

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, laat maar, ik was weer eens veel te voorbarig.

Links boven vond ik bij "file" de optie om de instellingen naar de tuner te schrijven.

Ik heb nu dus ook ITV HD in mijn Topfield 7700HD PVR.

Hiep hoi!!!!!

Alleen jammer dat ik het van deze zender niet kan opnemen, want dat lukt nu (nog) niet.

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: AEO
Sorry, laat maar, ik was weer eens veel te voorbarig.
Links boven vond ik bij "file" de optie om de instellingen naar de tuner te schrijven.


Mooi!
Zit ook een knopje voor in de button-bar.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...