Ga naar inhoud


[TF7700/7710HDPVR] Settings ITV HD


Gast pinq

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: AEO

Alleen jammer dat ik het van deze zender niet kan opnemen, want dat lukt nu (nog) niet.

DTE zal vast wel een oplossingen hiervoor vinden laugh

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: WPW
Origineel bericht van: AEO

Alleen jammer dat ik het van deze zender niet kan opnemen, want dat lukt nu (nog) niet.

DTE zal vast wel een oplossingen hiervoor vinden laugh


Ja, wel mee bezig gweeest al, nog geen resultaat. Zou handig zijn als we eerst eens weten wat de oorzaak is van niet op kunnen nemen. Zoals ik eerder al aangaf werkt timeshift ook niet. Blijkbaar heeft de ontvanger er geen benul van dat hij een mooi HD beeld en geluid aan het doorgeven is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vergeet dat maar, dat gaat niet lukken!

Je weet toch dat als je tijdens het opnemen van BBC HD naar ITV HD omschakelt, dat je dan met de andere tuner naar ITV HD gaat zitten kijken, terwijl de eerste tuner vrolijk doorgaat met BBC HD opnemen?

Om op jouw idee door te borduren heb ik met beide tuners tegelijk BBC HD opgenomen, maar dan kan je niet naar een andere zender zappen.

Helaas pindakaas!

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Waar ik tegenaanloop met het toevoegen van de info betreffende de ontvangst van ITV HD is dat ik geen Provider "BSkyS" terug kan vinden in de settings.

Wie kan mij helpen?

Alvast vriendelijk dank,

Stuk.

 

 

Denk aleer gij doende zijt en doende denk dan nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gouden tip DTE! Geweldig! smile

 

Het werkt inderdaad (geluid en beeld) alleen geen opname. Ik heb zo'n idee dat de ontvanger het signaal niet als 100% compatible signaal ziet en het daardoor niet op wil nemen. Want zoiets speelde toch ook bij ITV HD?

Misschien is het opgelost met een toekomste FW update.

DVDMike
- VU+ Duo2 Twin tuner

- M7 tuner
- Disecq 1.1 - 78 cm - 19-23-28

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo WPW

 

Ik zie dat je er nogal wat van weet.

Ik wou nog even terug grijpen naar ITV HD op de ontvanger krijgen.

Ik heb bij mijn Topfield 7700 HSCI de frequentie van 11428 ingevoerd en bij uitgebreid downloaden de audiopid en videopid en PMT pid ingevoerd. Bij downloaden kreeg ik een Usernr.

Dit geheel heb ik met Topset geprobeerd via een nulmodemkabel in mij laptop te downloaden.

1. Star Topset 2

2. klik op upload

3. dan krijg ik een kader met de tekst Reading setings from receiver. Mode USB.

4.druk op start, wating for request.

5.ontvanger uitzetten.

6.ontvanger weer aan.

7.dan moet ie settings inlezen, niet dus.

Kun je zien wat ik je vertel wat je verkeerd doe.

 

Vriendelijke groet

 

Geuze

 

 

 

5.

Visiosat Big Satellite schotel met 10 quad LNB's voor Astra 1, 2, 3, Hotbird, 9 oost, 4.8 oost, 5 west, 31 oost, 42 oost; 1 Spaun 4-v. uncom. disecqschak. + 3 Spaun 4-v. disecqschak.; 1 Spaun 2-v. uncom. disecqschak. + 2 Spaun 4-v. disecqschak; 2 losse Spaun 4-v. disecqschak. Visiosat schotel 64 cm met duo LNB voor Astra 1 en 3; Triax prime focus 1.40 m. schotel, draaibaar met Echostar DVR 7000.

VU+ Ultimo 4k met 2 sattuners en harde schijf en ET7500 met SSD schijf, dit alles op Openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Sjaak

 

Ik had inderdaad USB staan i.p.v. serieel.

Dit heb ik veranderd, nu kon ik downloaden. Bedankt.

Ik heb Video PID, en de rest ingevuld.

Nu moet ik op Advanced tap klikken, waar kan ik dit vinden om Res. 1: 27; en res. 2: 1 APID Flag: aangevinkt, in te vullen.

Als ik dit weet ben ik er uit.

 

Vriendelijke groet

 

Geuze

 

Visiosat Big Satellite schotel met 10 quad LNB's voor Astra 1, 2, 3, Hotbird, 9 oost, 4.8 oost, 5 west, 31 oost, 42 oost; 1 Spaun 4-v. uncom. disecqschak. + 3 Spaun 4-v. disecqschak.; 1 Spaun 2-v. uncom. disecqschak. + 2 Spaun 4-v. disecqschak; 2 losse Spaun 4-v. disecqschak. Visiosat schotel 64 cm met duo LNB voor Astra 1 en 3; Triax prime focus 1.40 m. schotel, draaibaar met Echostar DVR 7000.

VU+ Ultimo 4k met 2 sattuners en harde schijf en ET7500 met SSD schijf, dit alles op Openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Geuze
Nu moet ik op Advanced tap klikken, waar kan ik dit vinden om Res. 1: 27; en res. 2: 1 APID Flag: aangevinkt, in te vullen.
Als ik dit weet ben ik er uit.

Vriendelijke groet

Geuze

Effe leze

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo WPW

 

Het is mij gelukt ITV op het scherm te krijgen.

 

Bedankt

 

Vriendelijke groet

 

Geuze

Visiosat Big Satellite schotel met 10 quad LNB's voor Astra 1, 2, 3, Hotbird, 9 oost, 4.8 oost, 5 west, 31 oost, 42 oost; 1 Spaun 4-v. uncom. disecqschak. + 3 Spaun 4-v. disecqschak.; 1 Spaun 2-v. uncom. disecqschak. + 2 Spaun 4-v. disecqschak; 2 losse Spaun 4-v. disecqschak. Visiosat schotel 64 cm met duo LNB voor Astra 1 en 3; Triax prime focus 1.40 m. schotel, draaibaar met Echostar DVR 7000.

VU+ Ultimo 4k met 2 sattuners en harde schijf en ET7500 met SSD schijf, dit alles op Openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...