Ga naar inhoud


Strategie voor d-Box


Belsat

Aanbevolen berichten

Ik heb een MM 9200/9500 met NoOneManIt en een Irdeto 2 kaart. Wat mij betreft voor de eeuwigheid, maar dat schijnt niet te kunnen / mogen :-( Op de canaldigitaal website zie ik geen woord meer over Irdeto. Weet iemand hoe lang er nog uitgezonden wordt in Irdeto?

 

Als Irdeto echt stopt, heeft het dan zin de CAM om te (laten) bouwen voor Seca? Moet dan de firmware ook aangepast worden of kan ik NoOneManIt blijven gebruiken? Wat mag zo'n verbouwing kosten?

 

Voila een hele rits vragen... ik hoop mijn MM nog lang te kunnen gebruiken :-)

 

Ciao, Henk

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Niet allemaal tegelijk, please! :-)

 

Ciao, Henk

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De d-Box is aan het "uitdoven", ik gebruik die voor TV en radio.

Maar kijk persoonlijk niet naar de NL en TVV, en dus vooral de duitse publieken.

Dus persoonlijk geen last van NL of TVV.

Al die beloftes van hij zal dat kunnen, en er wordt verder aan ontwikkeld laat ik voor wat het is, en ga er me zeker niet op vastspinnen en doorvertellen!

Voor een zacht prijsje zijn secadozen te koop voor hen die per sé NL of TVV willen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De d-Box is aan het "uitdoven"

 

Nou ja....

 

Ciao, Henk

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan iemand mij aan een beetje recente settings (FTA) voor de Mediamaster 9200/d-Box 1 helpen? Hij heeft nu eenmaal geen blind scan en om alle veranderingen er met de hand in te stoppen... da's wel echt monnikenwerk! Zelfs veel Duitse zenders op Astra zijn begin deze maand verhuisd. Ook als de settings nog van vorig jaar of zo zijn ben ik er al blij mee, maar liefst natuurlijk van zo kort mogelijk geleden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, bedankt! Na wat zoekwerk vond ik twee files die misschien de goede zijn:

 

- HNF Smart24fix2

 

- HDF Smart18 met HDF Smart18p fix

 

moet ik de eerste hebben, of toch nog iets anders?

 

bij voorbaat dank!

 

Paul.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: paulvr
Hoi, bedankt! Na wat zoekwerk vond ik twee files die misschien de goede zijn:

- HNF Smart24fix2

- HDF Smart18 met HDF Smart18p fix

moet ik de eerste hebben, of toch nog iets anders?

bij voorbaat dank!

Paul.

HNF Smart24fix2 zal wel goed zijn
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, ik heb het geprobeerd en ik kan inderdaad dvb files ermee exporteren. Mijn probleem is alleen dat setedit doet alsof hij ze wegschrijft maar in feite gebeurt er niets. Het ligt niet aan setedit zelf, ik kan ermee inlezen (uit de Nokia) en na een kleinigheid daarvan te wijzigen ook weer terugschrijven en dan is die wijziging inderdaad doorgevoerd. maar schijf ik een dvb bestand weg dat met dat Humax programma'tje naar dvb is omgezet dat doet ie alleen maar alsof hij het heeft weggeschreven maar in feite is er niets veranderd. Kan het misschien aan de export naar dvb settings liggen? Daar zijn een aantal force-to opties, en ook bijvoorbeeld of je de zenderlijst zo moet wegschrijven of per provider/transponder gerangschikt. Ik kan alle opties stuk voor stuk gaan uitproberen maar dan zit ik nog wel wat uurtjes. Ik herinner me trouwens ook niet meer wat het maximale aantal kanalen is dat de Nokia 9200 in kan gaan - ik dacht 3000 maar misschien ben ik wel met een andere ontvanger in de war? Ik gebruik NoManIt software.

Link naar reactie
Delen op andere sites

meer dan 2048 kanalen kan je niet in de nokia zetten daarboven

worden de settings niet opgeslagen

bij het inzetten van een nieuwe lijst kan je best eerst de oude settings verwijderen zodat er nog een of twee instaan en dan de nieuwe erin geeft minste problemen

 

gr metropar

VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500,

nokia9600 ,dbox2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...