Ga naar inhoud


[800] Henksat settings Astra1,2,3 & Hotbird


Henksat

Aanbevolen berichten


  • Reacties 337
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik ben bezig met een grote update voor mijn settingslijsten, deze zullen aan de wensen van velen voldoen. :D

Ik hoop deze binnen enkele dagen af te hebben, deze zullen dan als download in de PLi beschikbaar komen.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Albino boomkikke

Cool! Hopelijk zit Eurosport HD en ITV HD dan ook in je lijstje? Trouwens je Engelse pakket is wat incompleet qua zenders. Het mist Channel 4, Bravo e.d. als te vinden op www.tvguide,.co.uk. Misschien handig om toe te voegen? Als het niet te veel werk is natuurlijk. Bedankt alvast smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grote update settings 16 juni 2008

 

Changelog:

Het boeket Nederlands 19.2 & Nederlands 23.5 is vervangen door Canal Digitaal 19.2 & Canal Digitaal 23.5.

In deze boeketten heb ik alle zenders opgenomen in dezelfde volgorde als de CDS Fastscan tabel, zie: KLIK

 

Het TV Vlaanderen boeket heb ik eveneens helemaal gevuld volgens de TVV Fastscan tabel, zie: KLIK

 

Dit geldt alléén nog voor de TV zenders, radio heeft bij mij een lagere prio, dit komt misschien later.

 

Het totaalboeket heb ik van vooraf aan gevuld met CDS, TVV, Duits FTA.

Verder heb ik alle (of bijna alle) erotiekzenders een kinderslot meegegeven, deze kan door gebruiker op de box aan/uit worden gezet.

 

Ik heb alle BBC zenders bij/onder elkaar gezet in het Engelse pakket, ik heb een Arabic en een Scandinavisch pakket toegevoegd.

 

Verder heb ik een aantal verdwenen zenders verwijderd.

 

Er is een nieuwe lijst van Astra, Astra 1&3, Astra 1&Hotbird, Full Astra & Hotbird, en een Wavefrontierlijst zoals ik deze zelf gebruik.

 

De lijsten zullen vermoedelijk vanaf vanavond in de downloads staan van de PLi images.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Strandbal

Hoi Henk, kan je hem ook via Gemini binnen halen die op me 800 HD staat? zoniet kan je dan de nieuwe settinglijst sturen ?

ik heb een Multytenne, en gebruikt nu ook een lijst van je

 

Thanks !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Henksat,

 

Kan je hem inderdaad ook ergens posten ter download voor voorlopige niet PLi gebruikers ?

 

Ik heb namelijk het reboot probleem met PLi waardoor ik in de 800 op dit moment een andere release draai.

 

Thx !

Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo

Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Albino boomkikke
Mooi! Heb je ook die freesat Engelse zenders in de lijst staan?


Nee, want die doen het toch niet op de Dreambox.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henksat
Grote update settings 16 juni 2008

Changelog:
Het boeket Nederlands 19.2 & Nederlands 23.5 is vervangen door Canal Digitaal 19.2 & Canal Digitaal 23.5.
In deze boeketten heb ik alle zenders opgenomen in dezelfde volgorde als de CDS Fastscan tabel, zie: KLIK

Het TV Vlaanderen boeket heb ik eveneens helemaal gevuld volgens de TVV Fastscan tabel, zie: KLIK

Dit geldt alléén nog voor de TV zenders, radio heeft bij mij een lagere prio, dit komt misschien later.

Het totaalboeket heb ik van vooraf aan gevuld met CDS, TVV, Duits FTA.
Verder heb ik alle (of bijna alle) erotiekzenders een kinderslot meegegeven, deze kan door gebruiker op de box aan/uit worden gezet.

Ik heb alle BBC zenders bij/onder elkaar gezet in het Engelse pakket, ik heb een Arabic en een Scandinavisch pakket toegevoegd.

Verder heb ik een aantal verdwenen zenders verwijderd.

Er is een nieuwe lijst van Astra, Astra 1&3, Astra 1&Hotbird, Full Astra & Hotbird, en een Wavefrontierlijst zoals ik deze zelf gebruik.


Hier zijn ze dan:

henksat_astra_1_2_3_hb_20080616.zip

henksat_astra_1_3_20080616.zip

henksat_astra_1_20080616.zip

henksat_astra_1_hb_20080616.zip

henksat_wavefrontier_20080616.zip

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Strandbal
Henkie, je mis een aantal HD zenders in het HD pakket, zoals ESP DUTCH HD .


Dan voeg je hem zelf even toe. :D
Ik zal hem meenemenen voor de volgende update.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...