Snuffer Geplaatst: 23 mei 2008 Geplaatst: 23 mei 2008 Wie in de toekomst KA-band feeds wil plaatsen kan dit beter niet, of je moet zeker weten dat het een gewone feed is voor regulieren TV is. Er zijn namelijk veel overheden met name in het midden-oosten die met op het KA spectrum beelden oversturen deze zijn bepaald NIET voor het gewone publiek. Na mijn prikelen omtrend mijn KA-band experiment en de eerste beelden werd mij dit duidelijk. Via mail vroeg of ik deze foto's mocht plaatsen. ****sencuur**** TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .
Codx Geplaatst: 23 mei 2008 Geplaatst: 23 mei 2008 WTF is dat nu voor onzin!? Des te meer reden om ze juist WEL te plaatsen dan. Gewone feeds zijn ook niet bedoeld voor directe ontvangst. Als ze zonodig willen dat wij ze niet zien zetten de encryptie knop maar om. Je bent feedhunter of je bent het niet. We gaan toch niet aan censuur doen omdat jij dat zo graag wil of een of andere corrupte overheid in het MO. SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
Gast fatfreddy Geplaatst: 23 mei 2008 Geplaatst: 23 mei 2008 Tja nu begin ik ook nieuwsgierig te worden naar wat voor beelden dit dan wel zouden moeten zijn. Laat wat dit betreft de moderatoren dan maar aangeven wat wel en niet kan.
Gast Paullo Geplaatst: 24 mei 2008 Geplaatst: 24 mei 2008 Ik begrijp het eigenlijk ook niet zo goed. Wat is er dan zo speciaal aan die feeds. Als een beeldvoorbeeld niet mag, dan kan toch geschreven worden wat er zoal getoond zou worden. Greets
Snuffer Geplaatst: 24 mei 2008 Auteur Geplaatst: 24 mei 2008 Denk aan militairedoelen als beelden vanuit een vleigtuig. En een hoge ome die opdrachten geeft aan een comando team. etc. En om heel eerlijk te zijn begrijp ik het ook nog. TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .
Gast Paullo Geplaatst: 24 mei 2008 Geplaatst: 24 mei 2008 Ja maar als dat top-secret moet zijn, is het toch wel zeer éénvoudig om daar een codering zoals Power-Vu op te leggen. Als het zo wordt uitgezonden, kan het toch niet veel geheimen inhouden. Greets
Codx Geplaatst: 24 mei 2008 Geplaatst: 24 mei 2008 Origineel bericht van: Snuffer Denk aan militairedoelen als beelden vanuit een vleigtuig. En een hoge ome die opdrachten geeft aan een comando team. etc. En om heel eerlijk te zijn begrijp ik het ook nog. Het gaat er niet om of jij het begrijpt of niet. Wie ben jij dan wel om op te roepen tot grootschalige censuur? Eerst start je een KA band topic wat de intresse bij mensen opwekt. Nu heb je de apparatuur om te kijken en zeg je doodleuk dat andere het niet mogen zien. Ik houd er niet van wanneer men de leuke dingen voor jezelf probeert te houden. Dat is een slechte mentaliteit. SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
Crazy Sat Geplaatst: 24 mei 2008 Geplaatst: 24 mei 2008 Beste snuffer , Ik begrijp heel goed uw standpunt in deze topic en langs de andere kant zijn de reacties ook terecht. Als je een topic opent mag je altijd je eigen mening uiten en bepaalde suggesties voorstellen. Maar radicaal al op voorhand zeggen wat niet of wel kan vind ik persoonlijk niet kunnen . Wie bepaalt er of die beelden niet toegankelijk zijn voor het publiek ? Wij discussieren wel op een forum en mijn mening is dat ieder lid dat moet kunnen beoordelen of iets kan of niet. Trouwens waar is het standpunt van onze moderators in dit thema ? Tot nu toe zie ik geen enkele reactie van een moderator. Tijd om uit jullie schelp te kruipen heren moderators. feedhunting , a crazy hobby ! Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band. DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.
Snuffer Geplaatst: 24 mei 2008 Auteur Geplaatst: 24 mei 2008 Ho ho ik vertel helemaal niet dat het niet geplaats mag worden als dat zo wordt opgevat is dat niet de bedoeling. Iedereen is vrij te doen en laten. Ik vertel alleen wat mijn bevinding is iedereen mag doen wat hij of zij wilt.Daarom plaats ik alleen wat naar mijn idee geen schade kan. Alleen de reacties die ik heb gekregen doen mij denken dat ik eerst goed kijk wat het is voor dat ik het plaats. Ron En uh CODX ik roep helemaal niet op tot grootschalige sencuur hoor dat zou wel erg ver gaan. TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .
EasySat Geplaatst: 24 mei 2008 Geplaatst: 24 mei 2008 Bedankt voor de mededeling, maar als het niet geplaatst mag worden, dan wordt dot door de moderators aangegeven. Ik sluit dit topic, daar er in dit forum geen discussies gewenst zijn.
Aanbevolen berichten