Ga naar inhoud


Technisat Multytenne SNR ..? AGC..?


hayman

Aanbevolen berichten

Gast christiano

kan je met deze antenne ook BCC hd ontvangen op astra 3!

zo een klein antennetje! krijg met een 60 cm triax geen signaal op astra 3 of toch niet alle.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Dat gaat goed, ik heb in west brabant twee van die antennes geplaatst.Daar is BBC HD geen probleem.

Of het ook gaat in Belgisch Limburg, misschien wel. Misschien heeft er hier iemand ervaring mee.

 

En eh. BBC HD zit op Astra 2.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast christiano

best wel duur voor zo een klein schoteltje!maar is ie ook betrouwbaar!

mijn hele arsenaal aan schotels tegen de muur vervangen door dit kleintje! had ergens gelezen dat ze hem ook hebben in 60cm uitvoering of alleen de 45 cm.??

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: christiano
best wel duur voor zo een klein schoteltje!maar is ie ook betrouwbaar!
mijn hele arsenaal aan schotels tegen de muur vervangen door dit kleintje! had ergens gelezen dat ze hem ook hebben in 60cm uitvoering of alleen de 45 cm.??


Alleen 45cm voor zover ik weet. Ik heb deze schotel al meer dan een jaar als enige schotel hangen en ik ben er meer dan tevreden mee.

Alfi

DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: René VG
Nu loop ik tegen iets vreemds aan waardoor ik ga twijfelen of de LNB's wel lekker werken.
//
Tot mijn verbazing kijk ik vanmorgen om 7 uur naar het nieuws, zap tegen beter weten in even naar de BBC (inclusief BBC HD) en ik heb gelijk een strak beeld!(snr 93% agc 90% ber 0)
//
na een half uur krijg ik bij het schakelen naar een signaal op de 28.3 E de waarschuwing SID NOT FOUND IN PAT en ik krijg dus geen beeld.

Dit is i.d.d. wel vreemd. Kan natuurlijk verschillende oorzaken hebben. Heb je nog een andere ontvanger naast je 7025 die je kunt proberen? Verder kan er vocht in de kabel zitten en natuurlijk is het ook altijd mogelijk dat er een probleem is met de Multytenne zelf. Wordt 'trial on error' vrees ik. Dat je van 93% snr naar 0 gaat is i.i.g. een probleem met iets in je opstelling, dat mag duidelijk zijn.

Alfi

DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast René VG

Ik zal eens kijken of er vocht in het spel is.

Ik vraag mij wel af of dit het probleem kan zijn aangezien Astra het perfect doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast René VG

Yes, hij doet het weer.

Het lijkt er idd op dat vocht het probleem was, schakelen gaat weer als vanouds.

Allen bedankt voor de hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: René VG
Yes, hij doet het weer.
Het lijkt er idd op dat vocht het probleem was, schakelen gaat weer als vanouds.
Allen bedankt voor de hulp.


Graag gedaan! :D

Alfi

DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...