Ga naar inhoud


[all] torrent client op dreambox


BartG2590

Aanbevolen berichten


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb SABnzbd werkend op een P3 500MHZ en ooit ook even op een NSLU2. Technisch zou het volgens mij ook op een dreambox moeten werken aangezien het in python is geschreven.

 

Maar of het ooit zal performen vraag ik me af. zowel op de P3 500 (max 400k) als de nslu2 (max 70k en veel crashes) haal ik nooit de maximale download zoals op mijn PC (730k)

 

Ik gebruik torrents maar zelden, aangezien usenet inderdaad vele malen sneller blijkt te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, met Bart.

 

Dat de performance niet zo groot is(zou zijn) indien SABnzb op de dream zou draaien is niet zo'n groot probleem, machine draait in wezen toch 24/7 , maar het had leuk geweest als het kon , vooral omdat het met torrents wél werkt. Er is dus op dit moment geen alternatief in zoverre jullie weten ?

Groeten. Bart

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast pieterg
Origineel bericht van: The Iron Maiden
Is er ook een torrent client die via het download menu van Pli te installeren is?


ctorrent zit in de ipk feed (voor de openembedded boxen), die doet het prima.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast pieterg
Origineel bericht van: The Iron Maiden
IPK feed??
Zegt me niks eerlijk gezegd...

Ik ben op zoek naar een plugin/addon die ik via het software menu makkelijk kan installeren.

mvg,
The Iron Maiden


dat kan met ctorrent.
Maar volgens je signature heb je geen openembedded boxen, dus ook geen ipk feed.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Hallo,

 

Is het mogelijk om de eTorrent plugin uit Gemini ergens los te downloaden, of van een Gemini installatie af kopieren en vervolgens op een PLi installatie werkend te krijgen?

 

mvg,

The Iron Maiden

VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2

 

-- Hier had uw reclame kunnen staan --

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar is een truukje voor. Download het bestand met Gemini, installeer niet maar kopieer het bestand uit de /tmp directory en plaats dit bij Pli in diezelfde directory.

Dit werkt enkel indien de voor installatie te gebruiken directorys bij Gemini en Pli overeenkomen.

Moet je natuurlijk wel een multiboot hebben, anders ben je wel even bezig. wink

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...