Ga naar inhoud


Wat te doen ingeval van VvE


Tomd

Aanbevolen berichten

Hoi...ik ga eerdaags in een apartement wonen en wil toch mijn hobby behouden, heb mijn Wavefrontier al de deur uitgedaan maar wil toch iets terug. Nu wil ik graag 23,5 - 19,2 - 13.0 hebben.

Wat raden jullie mij aan, Multitenne, Visiosat of de transparante Vector, en wat te denken van een diam van 45cm....of moet het toch een 60cm worden.....de één zegt dit de ander weer dat....wie heeft een beetje ervaring met deze configuraties...en kan ik met de CD duo LNB voor 19,2 en 23,5 plus een extra voor de 13.0 een beetje uit de voeten met een 45cm... heeft iemand deze opstelling staan..?

 

Ik laat me verrassen

 

Grtz Tom

DM 7000S, Open PLi®, West Dig 160GB HD,1 USB 160Mb, CD Abo, Maxplus 2100+

TechniSat Multytenne 45cm 28.2E --> 13.0E

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wil je dan geen 28.2 hebben want dan is de Technisat Multytenne natuurlijk ideaal en die heb je trouwens ook met een duo uitvoering zodat je er twee ontvangers aan kan hangen. Zelf heb ik geen ervaring met deze schotel omdat het hiet in Spanje niet werkt. Heb je trouwens al toestemming van de VvE om een schotel te plaatsen ???

 

Salu2, D.Quijote

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast thomas999

Als je de schotel, redelijk onopvallend, aan de binnenkant van het balcon kan plaatsen, lijkt het me niet nodig toestemming te vragen.

Meestal kan dat best, omdat het signaal onder een hoek van ca. 30 graden op de schotel terecht komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je zicht op de genoemde satellieten ??

Heb je een balkon in de goeie richting ??

Ga voor de (twin)-multytenne , klein , en makkelijk !!

 

http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/1035080/fpart/1

http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/1471254/fpart/1

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zolang de schotelantenne binnen de gebouwcontouren van het appartementencomplex valt, dus niet buiten het gebouw uit steekt, is het plaatsen altijd toegestaan.

Onderlinge afspraken om de schotel zo min mogelijk opvallend op te hangen kan een tweede zijn. Zo heb ik mijn buurman ingelicht en gevraagt of hij er problemen mee had. Beter voorkomen dan genezen.

 

En ook ik heb de Technisat Multitenne met 13/19,2/23.5/28,5 LNB. Werkt perfect.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gene 1225
Volledig akkoord met bovenstaande , maar effe opletten : als je binnen de gebouwcontouren blijft , plaats de schotel zo dat de het bovenliggend balkon geen " schaduw " werpt op je multytenne .

Nog veel belangrijker, dat je bovenburen de was niet buiten drogen anders heb je z'n fijn laken voor (je)de kop...

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reactie, ja ik ben wat laat met reageren maar moest dus verhuizen en internet weer aansluiten, maar goed alles werkt nu. Dus als ik goed begrijpt is de Multytenne voor mij de juiste oplossing, en ja 28.2 is voor mij niet zo belangrijk, had hiervoor een Wavefrontier T90 en keek nauwelijks naar deze sat, oke dan moeten we daar maar voorgaan, vast bedankt allemaal voor jullie antwoorden ik ga jullie op de hoogte houden.

DM 7000S, Open PLi®, West Dig 160GB HD,1 USB 160Mb, CD Abo, Maxplus 2100+

TechniSat Multytenne 45cm 28.2E --> 13.0E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...