Ga naar inhoud


Geen gecodeerde zenders met mijn smartcard


Gast devondion

Aanbevolen berichten

Gast devondion

hallo

 

ik heb hier 2 ontvangers een pace puma en een hyundai 850 als ik daar een kaart in doe krijg ik op geen enkele manier beeld

 

misschien dat het de zenderlijst is of de software

 

wie woont er in het hoge noorden ( omgeving winschoten) die dit voor mij kan oplossen

hoeft niet gratis

 

Onderwerp aangepast en verplaatst naar algemene beginnersvragen. De bedoeling van een forum is om elkaar te helpen, wil je een installateur, zoek deze dan in je regio!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast devondion

nee de kaarten hebben hun puls wel gehad

maar ik heb geen enkele zender

waarom de titel is aangepast in deze bewoording snap ik ik ook

niet maar ja dat doen ze hier

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hallo, goeiendag,

Heeft het al wel gewerkt bij deze ontvangers en met deze kaart?

Kun je wel de free to air zenders (BVN) ontvangen?

Hoe heb je vastgesteld, dat de kaart een update heeft gehad?

Is het een Seca of Irdeto kaart?

 

Zit de kaart niet verkeerd om? Je zou niet de eerste zijn die dat overkomt.

 

Misschien kunnen we zo stap voor stap uitsluiten wat er mis zou kunnen zijn.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

devondion, om je op weg te helpen, moet je toch iets meer vertellen. Die andere ontvanger, die wel werkt, wat is dat voor type en merk?

En de 2 ontvangers waarmee het niet werkt, ontvangen die wel free to air zenders? En heeft het vroeger met die 2 ontvangers wel gewerkt?

 

Antwoorden hierop geeft de mensen op dit board een idee hoe ze je verder kunnen helpen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast devondion

de ontvanger die werkt is een topfield 4000 pvr

 

de andere 2 die het niet doen heb ik gekregen en ontvang ook geen free to air

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

devondion, dat werpt een ander licht op je probleem.

Wanneer de ontvangers helemaal niets ontvangen, zal ook een canaldigitaal kaart de ontvangers niet tot leven brengen.

 

Eerst zul je ervoor moeten zorgen, dat je de free to air zenders ontvangt.

 

Je hebt deze 2 ontvangers gekregen, zijn het misschien ontvangers, die weggegeven zijn, omdat ze defect waren?

 

In dat geval kan er van alles aan de hand zijn, zoals een defecte voeding of geen voedingsspanning op de antenne uitgang voor de lnb.

 

Heb je al eens een nieuwe frequentiescann geprobeerd, om te kijken of je bijvoorbeeld de duitse zenders kunt ontvangen?

 

Misschien is dit onderwerp dan beter op zijn plaats in de desbetreffende ontvanger forums.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...