Boerenjong Geplaatst: 31 mei 2008 Geplaatst: 31 mei 2008 Hallo, Kan ik de image in de DM 800 op dezelfde manier in de DM 880 zetten als bij de DM 7020? Of gaat het anders?? Gerrit
John van Dreumel Geplaatst: 31 mei 2008 Geplaatst: 31 mei 2008 Je zou hier eens kunnen kijken. Of de engelse versie, mocht je het duits niet begrijpen, staat hier. Dan weet je het antwoord direct. Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
sretlow Geplaatst: 31 mei 2008 Geplaatst: 31 mei 2008 FF kort: Stroomkabel uit de box. De knop op de box indrukken en ingedrukt houden. Stroom aansluiten en knop pas laslaten als er "STOP" in het scherm staat met een IP nummmer. IP nummer invoeren op de pc dus http://IPnummer dan enter. Kiezen voor update firmware. Bestand (image) uitzoeken op de pc en enter. ------------------------------------------------- *** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***
Tonskidutch Geplaatst: 30 juni 2008 Geplaatst: 30 juni 2008 vooral de in de (engelstalige) link getoonde serial setup... om middels hyperterminal het ipnummer te wijzigen... moest men nog eens even belichten / onder de aandacht brengen. niet iedereen heeft al voorkennis aangaande het handmatig instellen van het IP-nummer van je box. ip setup middels hyperterminal hopelijk helpt het d'een of d'ander cheers Walking The Dog Carles Es Les Lulus, Arno
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen