Satraver Geplaatst: 1 juni 2008 Delen Geplaatst: 1 juni 2008 Ik heb sinds een week een Panasonic TH-50PX8. Alleen zie ik bij donker beeld een soort van gaas structuur in beeld.Ook zie je dit als hij uit staat. Bij lichte beelden zie je het niet en is het beeld gewoon super. Hoort dit zo bij plasma? xtreme str 1.0 tetra , tri-sat Archsat/Astra1-Hotbird-Sirius-Astra2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
HDvideo Geplaatst: 1 juni 2008 Delen Geplaatst: 1 juni 2008 Dit is een "lage" resolutie Plasma, relatief weinig beeldpunten op een groot oppervlak maakt de pixels van het plasma scherm wat zichtbaarder dan bij een full HD scherm. Ga er minimaal 4,5 a 5 meter vandaan zitten voor de optimale kijkafstand, dan vallen die pixels je waarschijnlijk ook niet meer op. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Satraver Geplaatst: 1 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 1 juni 2008 Ik zit ook op 5 meter afstand. Je ziet het ook alleen maar bij echt donkere beelden of als je er een beetje schuin voorzit en dan de weerspiegeling van het raam er in ziet. Dus er zit niks anders op dan of een hd te kopen of er gewoon aan te wennen. xtreme str 1.0 tetra , tri-sat Archsat/Astra1-Hotbird-Sirius-Astra2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Satraver Geplaatst: 1 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 1 juni 2008 Origineel bericht van: HDvideo Dit is een "lage" resolutie Plasma, relatief weinig beeldpunten op een groot oppervlak maakt de pixels van het plasma scherm wat zichtbaarder dan bij een full HD scherm. Ga er minimaal 4,5 a 5 meter vandaan zitten voor de optimale kijkafstand, dan vallen die pixels je waarschijnlijk ook niet meer op. Even hier op terugkomend, Als het de pixels zijn die ik zie dan moet ik dat toch niet kunnen zien als hij uit staat? xtreme str 1.0 tetra , tri-sat Archsat/Astra1-Hotbird-Sirius-Astra2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
matthew_be_wvl Geplaatst: 1 juni 2008 Delen Geplaatst: 1 juni 2008 Toch wel, bij een CRT zie dat bijvoorbeeld ook. Bij een LCD-TV dan weer niet, of toch niet echt duidelijk. Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snurker Geplaatst: 2 juni 2008 Delen Geplaatst: 2 juni 2008 Hier een foto van een defect (HD ready)scherm, waar je ook duidelijk de lijnstructuur van de electroden ziet. Snurker ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Satraver Geplaatst: 2 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2008 Bij mijn ziet het er toch anders uit. Het 'gaas-structuur" is bij mijn diagonaal en ongeveer z'on 4 cm van doorsnee xtreme str 1.0 tetra , tri-sat Archsat/Astra1-Hotbird-Sirius-Astra2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
matthew_be_wvl Geplaatst: 3 juni 2008 Delen Geplaatst: 3 juni 2008 Da's vreemd. Heb je je al eens geïnformeerd waar je hem kocht? Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerard 76 Geplaatst: 3 juni 2008 Delen Geplaatst: 3 juni 2008 Als ik jou was zou ik es bellen met je leverancier. Wat ik hier hoor,klopt gewoon niet... Je hebt 'm net nieuw, dus gewoon garantie... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Satraver Geplaatst: 3 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2008 Ik heb er een foto van genomen.De tv staat op de foto uit. [/img] xtreme str 1.0 tetra , tri-sat Archsat/Astra1-Hotbird-Sirius-Astra2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerard 76 Geplaatst: 3 juni 2008 Delen Geplaatst: 3 juni 2008 Vind het er maar vreemd uitzien... Wat vindt de winkel/technische dienst van Panasonic ervan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Satraver Geplaatst: 3 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2008 Ik ga ze morgen bellen. Ik hou je op de hoogte xtreme str 1.0 tetra , tri-sat Archsat/Astra1-Hotbird-Sirius-Astra2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snurker Geplaatst: 3 juni 2008 Delen Geplaatst: 3 juni 2008 Okay je gaat bellen, maar kun je nog een close-up / macro foto nemen zonder raam en fotograaf in beeld ?? Wij zoeken dit soort problemen ook uit voor de mediabladen bij voorbaat dank, Snurker (Media Research) ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Satraver Geplaatst: 5 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2008 Morgen komt iemand van panasonic kijken. @ Snurker ik heb ook nog een close up gemaakt voor je hoop dat je er wat aan hebt. [/img] xtreme str 1.0 tetra , tri-sat Archsat/Astra1-Hotbird-Sirius-Astra2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Satraver Geplaatst: 5 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2008 En ook nog een foto van een afstandje,zo vind ik beeld kwaliteit wel goed en zie je ook geen rare dingen in beeld. [/img] xtreme str 1.0 tetra , tri-sat Archsat/Astra1-Hotbird-Sirius-Astra2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen