Ga naar inhoud


Gaas in beeld bij Panasonic TH-50PX8


Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Satraver
Morgen komt iemand van panasonic kijken.

@ Snurker
ik heb ook nog een close up gemaakt voor je hoop dat je er wat aan hebt. a>[/img]


Sorry ik zie hier echt geen diagonaal raster, slechts de normale electroden van het scherm en deze mogen echt zichtbaar zijn.

Snurker

( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Onder de rechterhand van dat beest op de TV kan je het wel een beetje zien.

Ik weet hoe zoiets voelt, ik heb hier een tijdje 2 horizontale lijnen in beeld gehad. Als je er begint op te letten, dan begint het na een tijdje hééél irritant te worden. Als er iets aan gedaan kan worden, dan zou ik het zeker niet laten.

Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Sorry ik zie hier echt geen diagonaal raster, slechts de normale electroden van het scherm en deze mogen echt zichtbaar zijn.

 

Snurker

 

Dat klopt helemaal, maar zoals ik al zei( en op de vorige foto te zien is) zie je bij licht inval op donkere beelden die diagonale raster.

Als de kamer verduisterd is is het beeld gewoon goed.

 

Hopelijk weten we morgen meer.

xtreme str 1.0 tetra , tri-sat Archsat/Astra1-Hotbird-Sirius-Astra2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt wel of het aan de glasplaat ligt.

Donker beeld en lichtinval=lichtwerkaatsing van de glasplaat.

Ik zit maar hardop te denken.

Normaal is het in ieder geval niet.

 

Mvrgr

Flodder11

 

T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zie je dit effect alleen bij invallend daglicht, of ook bij kunstlicht, zonder invallend daglicht?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik zat even te denken aan lichtbreking van buitenlicht wat misschien door dubbel glas, een soort polarisatieeffect te weeg brengt.

Maar dat is het dus ook niet.

Ik ben benieuwd wat de leverancier gaat zeggen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gaf hij nog een verklaring voor het ontstaan of was het een af fabrieks fout?

Zoiets zou toch niet door de eindcondrole mogen glippen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was een fout van de fabriek af.Je ziet het ook alleen maar bij echt donkere beelden en bij (fel)lichtinval.Zit je er recht voor dan moet je er echt opletten.

Dus of het in de fabriek was opgevallen bij de controle weet ik niet.Je zou denken van wel, maarja als je de hele dag naar plasma's moet kijken hoe scherp ben je dan nog aan het eind v/d dag.Er kan er altijd eentje doorheen glippen ( helaas de mijne frown )

xtreme str 1.0 tetra , tri-sat Archsat/Astra1-Hotbird-Sirius-Astra2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okay...

 

Dus toch iets dat verkeerd moet zijn..

Ik ben benieuwd als jouw nieuwe scherm er voor gehangen wordt

dat is gelukkig zeer invoudig te monteren bij die Pana-schermen.

Als je gaat kijken zonder zo'n scherm..heb je geen zonnebank meer nodig zoveel UV straling komt er dan vanaf.

 

Succes van Snurker

( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

er is bij mijn LG 42px plasma geen gaas struktuur te zien ook niet als hij uit is,dus gewoon mee terug gaan,laat je niet met een smoesje afschepen,niet goed?geld terug eisen.Tip;1. doe bij dit soort Apperatuur voor een verlengde garantie minstens 5 jaar,want onderdelen en evt.rep.zijn erg duur.2.plasma tv's moeten altijd op een stop contakt met rand aarde worden aan gesloten,als er een stekker met rand aarde aan zit.dit ivm.het net filter deze werkt niet goed zonder aarde en er ontstaat ook een lek spaning zonder aarde,op de metalen delen en massa van het app.Heel veel sterkte en suces er mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...