Ga naar inhoud


Leverbaarheid Dreambox 800 HD


Simean

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Nu mag het toch wel gezegd worden, er zijn wel degelijk problemen in het DMM kamp...

Is er iemand die wat meer uitleg kan geven ?

 

Ik heb ondertussen bericht van de belgische importeur dat het September kan worden voor er weer nieuwe geleverd kunnen worden.

 

En van een Nederlandse leverancier heb ik vandaag hetzelfde verhaal gekregen.

 

Hoe zit het nu ? is er iemand met contacten binnen DMM ( of bij andere importeurs die meer verhaal hebben ) die hier duidelijkheid kunnen brengen ?

 

Op de Anga beurs gaf DMM nog aan dat er binnen een 2 tal weken voldoende voorraad zou zijn en dat leveringsproblemen van de baan zouden zijn... Vertel het maar wat moeten we nu geloven ?

 

Dit neemt niet weg dat ik er nog altijd een wil maar komaan een beetje duidelijke info mag toch wel ... of beter INFO mag toch wel want op hun site staat NIKS.

Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo

Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ja, zou leuk zijn ... heb al betaald maar nog steeds niets ontvangen.

 

Komen ze dan gelijk met de DM8000 of is die release naar 2013 verschoven ?

2x VU+ Solo 4K, 2x DM8000, 1x DM800, Triax 90cm (13.0° / 19.2° / 23.5° / 28.2°)

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit bericht stond (gisteren !) al eens in dm800HD praktijktestje;

Citaat:
Origineel bericht van: Agent Mikehoe is het met de levering van de dm800?

 

Ik kijk op verschillende sites, maar niemand heefdt het ding op voorraad...

 

Is hihj nou wel ofniet goed leverbaar?

Citaat:

Zojuist, "indirect" van SL afkomstig bericht;

Levering van de DM-800 pas op zijn vroegst halverwege de maand, dus iedereen moet geduldig wachten......

Dus, de voetballiefhebbers, mogen alternatieven gaan zoeken.....

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de Duitse veilingsite zijn er genoeg te koop voor 450 oid. Ik heb al veel op via daar gekocht en eigenlijk nooit problemen gehad. Al ku je natuurlijk een keer pech hebben. Maar even de shop survey bekijken van de aanbieder en klaar....

-------------------------------------------------

*** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Duitse veilingsite zijn er genoeg te koop voor 450 oid

 

Hoe gaat het daar dan met de garantie, als er iets aan is.

pas geleden heeft hier ook een veilingstunt rondom de 500 clone gestaan, waarvan velen gedupeerd zijn geworden omdat de verkoper niet meer te achtehalen was.

 

Van mij mag je de gok nemen, maar ik vind het een belachelijke gedachte.

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag ook weer soortgelijk verhaal gehoord. Staffer nog, volgende week zouden er 6 geleverd worden,...voor GANS België!!!

 

En de volgend keer worden er pas terug in juli geleverd.

 

DMM is weer een mooi spelletje aan het spelen blijkbaar, dat ze dan gewoon voor de dag komen met hun probleem. Er zou dan toch een hardware bug zijn, welke weer ik niet, dat kan men mij niet vertellen.

 

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

laat AUB dit topic open staan als er dan nieuws is kunnen we het hier lezen anders wordt er telkens een nieuw topic geopend.

 

En medesatters schrijf ook geen onzin reacties in dit topic want dan gaat hij zo weer op slot.

 

Rudy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk zijn ze zo slecht leverbaar i.v.m. RMA

Heb al verschillende mensen gehoord die hun box rma gestuurd hebben.

 

Is ook niet zo gek met het gekaai op de tuner en de warmte problemen waardoor de box eerst een poos moet afkoelen voordat hij weer boot.

 

Mischien kunnen DMM en Dgstation wel samen werken.

Dgstation is goed in hardware en niet in software, bij DMM is het precies andersom.

CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds vanavond zie ik een advertentie van een off. dealer die vanaf maandag volop kan leveren......

Nokia Dboxen Sportster Neutrino,

DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli

88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

en inmiddels hoop ik van harte dat ze dat ook gaan waarmaken, er zijn al diverse pm's binnen...

 

(oops, had in vorige post moeten worden geedit)

Nokia Dboxen Sportster Neutrino,

DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli

88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...