Ga naar inhoud


Leverbaarheid Dreambox 800 HD


Simean

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: arie kanarie
Citaat:
Duitse veilingsite zijn er genoeg te koop voor 450 oid


Hoe gaat het daar dan met de garantie, als er iets aan is.
pas geleden heeft hier ook een veilingstunt rondom de 500 clone gestaan, waarvan velen gedupeerd zijn geworden omdat de verkoper niet meer te achtehalen was.

Van mij mag je de gok nemen, maar ik vind het een belachelijke gedachte.


Ik kan me niet voorstellen dat er clone in omloop zijn.
en de garantie is in duitsland het zelfde.
Voor diegene die niet kunnen wachten is dit toch een optie

Groetjes

Dreambox 500s jade3 voor op de camping

Dreambox 8000 open PLI

VU+ DUO open PLI

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Citaat:
Ik kan me niet voorstellen dat er clone in omloop zijn.

en de garantie is in duitsland het zelfde.

Jij bedoeld waarschijnlijk clones van de 800, terwijl ik even offtopic het voorval van enkele weken geleden aanhaalde.

Van de 800 zullen idd nog geen clones zijn (hoop ik).

Ook in die voorvallen rondom die 500-clones, die zijn toen massaal via veilingsites aangeboden en toen die timebomb afging, was geen enkele leverancier meer te traceren, vandaar dus mijn opmerking over garantie.

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de mijne afgelopen woensdag ontvangen van een Satshop in het Ruhrgebied, die nu ook adverteert op zijn site dat ze op voorraad zijn. Lijkt me niet dat er leverproblemen meer zijn. Er zit een tuner zonder modificatie in. Gevoeligheid is prima.

VU+ Solo4k S2/S2/C/C, ET10000 S2/S2/S2, ET8000 C/C/C+ , VU+ Ultimo S2/S2/, Moteck disecq rotor, 90 cm Funke schotel. 60 cm Triax schotel vast op Astra 19,2.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Soulman
en inmiddels hoop ik van harte dat ze dat ook gaan waarmaken, er zijn al diverse pm's binnen...

(oops, had in vorige post moeten worden geedit)


ik hoop het ook, maar ga zeker niet vooruit betalen, want als het niet klopt weet je niet hoe lang je nog moet wachten

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Sinds vanavond zie ik een advertentie van een off. dealer die vanaf maandag volop kan leveren......

 

Er zijn er nu al in NL (bij erkende dealers!) enkele 800 voorradig (zojuist gehoord),

goed zoeken....

 

en wat ik gehoord heb, gaat er daarna een grotere stop komen op de distributie (levering vanaf 2de helft juni)

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
dus vanaf de 2e helft juni is er dan geen levering door DMM?

dan heb ik dat onduidelijk geformuleerd, levering gebeurt weer/pas na 2de helft juni

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier is de enige juiste mededeling van DREAM MULTIMEDIA zelf.

Ik heb een kopie kunnen krijgen van de officiele distributeur.

Bepaalde zaken welke hier niet ter sprake komen werden verwijderd met een "XXXX"

 

Dus voor september geen leveringen meer te verwachten. Ik hoop dat het gezever van die webwinkeltjes die massa's voorraad hebben nu eens ophoudt.

 

Dream Multimedia GmbH Registergericht: Bankverbindung

Geschäftsführer (general manager): XXXXXXX

Alpaslan Karasu XXXXXX

USt-IdNr.: XXXXXXXXX D-44534 Lünen

Pierbusch 26 BLZ(bank code): XXXXXXXX

44536 Lünen Konto-Nr.(bankaccount): XXXXXXX

Germany

Newsletter Mai 2008

Bis Mitte Juni erwarten wir die vorerst letzten Mengen der DM800HD.

 

…. XXXXXXX …..

 

Wir rechnen mit der nächsten Produktion frühestens Anfang September, da Lieferschwierigkeiten einiger Bauteile

bestehen.

Auf eine weiterhin gute Zusammenarbeit

Ihr Dream-Team

 

Newsletter May 2008

We expect the last shipments of DM800HD for the moment until middle of June.

 

…… XXXXXX …..

 

The next production we expect beginning of September the earliest due to delivery problems of some components.

For further business and good collaboration

Your dream-team

 

Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach ja, misschien is het wel ergens goed voor..... :)wie weet, staat de 8000 tegen die tijd ook op het punt van uitkomen, kunnen we nog kiezen.

 

Het is toch veels te mooi buiten.......zuchtend naar excusjes te lopen zoeken cry

In bezit van een

Dreambox 7025

Dreambox 800HD

Dreambox 500HD

Strong 6825 onze campingtuner :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ppaap
heb er vandaag 2 binnen gekregen van een %$%#$#^#^%$@%$@#@#$, vanaf volgende week zijn ze volop te krijgen {kopen natuurlijk}hebben ze mij verteld.


Ik heb er ook 2 bij ze besteld, komen aankomende week. Ik ben benieuwd. Kan ik nog een gedeelte EK in HD kijken smile

1x DM900 en 1xDM800

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pendragon1
Origineel bericht van: ppaap
heb er vandaag 2 binnen gekregen van $#$^@%&$%%#$@%#$@ , vanaf volgende week zijn ze volop te krijgen {kopen natuurlijk}hebben ze mij verteld.


Ik heb er ook 2 bij ze besteld, komen aankomende week. Ik ben benieuwd. Kan ik nog een gedeelte EK in HD kijken smile


Ik heb ze alle 2 geinstalleerd en draaien goed , geen problemen tot dusver , alleen geen geluid bij discovery Ned , Het hele pakket van sky Hd draait goed dus we hebben geluk denk ik .
ppaap
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...