Ga naar inhoud


Leverbaarheid Dreambox 800 HD


Simean

Aanbevolen berichten

U mocht zo'n webwinkeltje hebben , wat is er mis mee , ik maak toch geen reclame , zeg gewoon dat ik ze binnen heb en dat ze goed zijn.

Staat toch geen naam bij , ik dacht dat we nederlands zouden schrijven , ik denk dat U zich laat sturen , diegene die U gestuurd hebt is niet zaligmakend , over reclame gesproken???

 

gr ppaap

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: S_Hopper
Ik heb de mijne afgelopen woensdag ontvangen van een Satshop in het Ruhrgebied, die nu ook adverteert op zijn site dat ze op voorraad zijn. Lijkt me niet dat er leverproblemen meer zijn. Er zit een tuner zonder modificatie in. Gevoeligheid is prima.


Ik wacht ook niet langer op de levering van de DM800 hier in Nederland.
Zelf heb ik afgelopen donderdag een Dreambox 800 in Duitsland besteld en hij is vandaag al verzonden.

Rudy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg maandag ook een 800 binnen en heb nu een kathrein ufs910 op test.

Ik ga deze zeker eens langs elkaar zetten en vergelijken.

Ik denk dat dream toch klanten gaat verliezen als deze pas in september terug leverbaar zijn.

2 maanden wachten is lang...

 

Bartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Agent Mike

mijn leverancier %^#$%^#@%$#&@%^@#%$#^$ heeft ze gewoon op voorraad.

ook nog met 5% korting (429,-)

 

ik vroeg hem hoe het zat met eventuele leveringsproblemen.

hij vertelde dat ze inderdaad mondjesmaat werder uitgeleverd, maar hij was niet op de hoogte, dat mogelijk pas in september weer uitgeleverd zou worden.

 

ik ben in iedergeval sinds vandaag 1 van de gelukkigen..

 

gr,

Mike

Link naar reactie
Delen op andere sites

wacht maar tot cc-cam voor de kathrein uitkomt,dan is er weinig reden meer om geen kathrein te kopen en te wachten op de dreambox.

Ik geloof dat ik mijn 800 maar te koop zet :D

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het jammer dat er zo veel verschillende verhalen de wereld in geholpen worden.

 

Wees verstandig en hou het bij de feiten.

 

De Nederlandse en Belgische importeurs hebben veels te kleine aantallen binnen gekregen voor de vraag die er op dit moment is.

 

Dream heeft de afgelopen weken de DM800 maar mondjesmaat uitgeleverd.

 

Van verschillende kanten komen verschillende verhalen over komende leveringen.

 

We weten pas welk verhaal waar als zodra de zending daadwerkelijk binnen zijn bij de distributeurs.

 

Ik weet niet of ik dit kan zeggen maar zeg het toch.

Het word tijd dat 1 van de moderatoren dit draadje eens gaat opschonen en alle verborgen reklame gaat verwijderen.

Ik ga ook niet rond lopen bazuinen dat ......

 

 

 

 

Ton

 

Wavefrontier, 4x quat LNB, multiswitch 17in/8uit

DM7025, DM7020, DM5620,DM600PVR, DM500, DM800HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een mail die de Belgische distributeur van Dream zelf heeft gekregen lijkt me toch geen "verhaaltje" dat de ronde doet.

 

History repeats zullen we maar zeggen. Het is ook altijd wat met de introductie van een nieuw Dreambox model.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou dit bewust gemaakte schaarste zijn die je wel vaker ziet (X-Box 360)

 

Anders vraag je je toch af waarom ze niet gewoon duizenden en duizenden van band hebben laten rollen of zie ik het te simpel?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus

Anders vraag je je toch af waarom ze niet gewoon duizenden en duizenden van band hebben laten rollen of zie ik het te simpel?


Ik denk het, DMM weet echt wel dat de vraag gigantisch is nu, dus die balen echt wel.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Zou dit bewust gemaakte schaarste zijn die je wel vaker ziet (X-Box 360)

Anders vraag je je toch af waarom ze niet gewoon duizenden en duizenden van band hebben laten rollen of zie ik het te simpel?


omdat productie tijd kosten, dan kan je kiezen of eerst opsparen tot je genoeg hebt om in 1 keer te leveren...
daarmee kosten van opslag en risico van diefstal op je nemen.
ook duurde de eerste levering al lang en begonnen er klanten weg te lopen die de levering niet geloofde...
die klanten wachten nu wel....(niet tot sep, maar dat geloof ik ook niet)

houd er ook rekening mee, overvaren ook erg lang duurt , en in tijd kan wisselen door wind-stroming richting . neem hierbij de wispelturige douane in nederland...en het is erg lastig in te schaten wanneer je exact kan leveren...

geduld geduld
Link naar reactie
Delen op andere sites

tja afgunst ? dat er al mensen zijn die een dm800 hebben waarop overgens zeeer mooi beeld is en als je hem ook nog via een harmann kardon avr 645 laat lopen op hdmi ook zeeeeeer mooi geluid en inderdaat de meeste hd canalen open en een upscale zodat sd mooier is als op een gewone ontvanger . mooi echt oh ja ps ik heb geen webwinkel of zo ben gewoon machinist bij ns . en qua levering wie zoekt zal vinden ik afgelopen di morgen zoeken bellen lol en 3 straten verderop had er nog 2 . mensen wat ik met dit verhaal wil zeggen is volgende als iemand entiosiast is dat hij een dm 800 heeft en jij niet ga dan niet liggen zeiken want laten we duidelijk zijn paar mnd verder en jij hebt ook zon dm800 en als je met je luie kont uit je stoel komt en de moeite neemt heb je dezelfde dag er al een .en hard werken kan je er een kopen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

off-topic

 

Origineel bericht van: ehvwheelboy
... <knip> ben gewoon machinist bij ns <knip> ...en hard werken kan je er een kopen ...<knip>.

 

Als ze dat toch eens zouden gaan doen........ mad

 

 

 

 

 

Nokia Dboxen Sportster Neutrino,

DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli

88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...