Ga naar inhoud


wat vinden jullie van onzinnige berichten


naitsirhc

Aanbevolen berichten

De laatste tijd valt het mij heel erg op, dat iedereen maar te pas en te onpas berichten neerzet inde trant van:

Wat vinden jullie van (vul zelf aan ) offe

ik ben jarig, wie feliciteerd mij...of zoiets als:

waar is ... de laatste tijd.

 

Is dit om het aantal berichten omhoog te krijgen van de persoon of is er niets meer zinnigs te melden.....

 

Mijn vraag is dus:

 

Wat vinden jullie van deze onzin berichten....... sicksick

Und TschjuB

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ach, van mij hoeft dat ook niet zo nodig. Maar de medespreker boven mij heeft ook wel gelijk. Dit topic is eigenlijk net zoiets.

 

Ik stoor me er soms wel aan, maar ik erger me niet.....

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ronaldsl
sorry.....wat een onzin bericht DIT.......... ha ha ha


Whuhahahha

Je hebt gelijk, dit is net zo'n bericht, maar ik hoop dat meer mensen de ogen geopend worden en dat we zulke "board vervuiling" (zo zie ik het) tegen kunnen gaan....

Und TschjuB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij interesseert het geen ruk !! Want , geen interesse ,

dan lees ik het bericht niet , zo simpel is het voor mij smile

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: naitsirhc
we zulke "board vervuiling" (zo zie ik het) tegen kunnen gaan....


In offtopic kan het toch geen board vervuiling zijn daar is het offtopic voor wink

Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch.. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind topics waar naar een mening gevraagd wordt (radiozender, mooiste vrouw etc.) best leuk om te lezen, hoor. Maar die topics over verjaardagen zijn inderdaad niet zo nuttig. Maar als je er nou niks aan vind, lees je het toch niet? smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fatfreddy

Ik lees dat soort onzin berichten ook niet maar denk soms wel bij mijn eigen daar heb je d'r weer één die zo nodig aandacht wil hebben.Eigenlijk zielige berichten vind ik het dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn belangrijkere dingen om me aan te storen. Als ik me ook nog eens druk moet gaan maken om berichten in de "off topic".....

 

 

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is daar off-topic juist voor (de onzin) en als je/we het met een posting niet eens ben/zijn lezen we het toch niet.

 

Waar ik me af en toe wel aan stoor zijn volledig onzinnige opmerkingen in bv. een topic waar een normale vraag wordt gesteld! Het lijkt dan wel of iemand alleen reageer om eem extra post te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: naitsirhc
De laatste tijd valt het mij heel erg op, dat iedereen maar te pas en te onpas berichten neerzet inde trant van:
[...]
Wat vinden jullie van deze onzin berichten....... sicksick


Oh, ik dacht dat er een wedstrijd aan de gang was: Wie post het bericht dat het meest Off-topic is. Met een jury die de off-topic-ness van berichten meet.
:D
m

----

Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Ach, dit soort berichten is meestal alleen goed voor de berichten teller, dus doe mij ook maar weer 1 bericht op mijn tellertje erbij!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...