Ga naar inhoud


Tweede hands Canal Digitaal smartcard mogelijk?


SalimRMAF

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik wil een 2de hands smartcard kopen, omdat ze te duur zijn wanneer ik ze via de site zou kopen. Ik wil vragen of dit gewoon kan. Moet ik dan overschrijvingsformulieren regelen? En als dit alles gewoon kan, Moet ik dan ook letten op welke smartcard ik precies neem? Er zijn als het goed is een zwarte en groene smartcard.

 

Ik wil ze gebruiken met mijn T-Rex CAM in een Topfield 7700HSCI, voor het ontvangen van de HD-zenders..

 

MVG,

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Link naar reactie
Delen op andere sites


@SalimRMAF

 

Op onderstaande link zie je een afbeelding van drie soorten Seca2 kaarten, het resultaat is het zelfde het is gewoon een ander uitzicht cool

 

3 soorten Seca2 kaarten

 

smile Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk er maar mee uit want dat gaat niet zomaar op 2e hands .

ik zal je mijn voorval vertellen .ik dacht waarom 75 euro betalen als het voor 40 ook kan en kocht dus een 2e hands seca2 groengrijs kaartje vorigjaar via marktplaats . ik kreeg die kaart thuis met en brief erbij dat de kaart nog werkte .mooie was gehele pakket werkte nog incl film kanalen .na paar weken minder en minder zenders uiteindelijk zwart (na ong maand) .toen ben ik naar een satelietzaak aan de hoogstr in eindhoven gegaan voor die kaart op mijn naam te laten zetten en te activeren .nu komt het .dat ging niet ivm dat de vorige eigenaar zn abbo niet betaald had en voor ong 300 euro bij de deurwaarder in het krijt stond daardoor kon ik die kaart niet activeren .

Mijn verweer hadden ze bij canaal digitaal scheit aan kon de kaart als ruitenkrabber verder gebruiken .Kon toen nog en nieuwe kaart kopen en admin kosten was toen dikke 130 euro lichter en een ilusie armer .een geluk had ik dat ik bijna maad voledige pakket nog kon kijken .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeh, hier was ik al bang voor. mad

 

Duidelijk; gewoon een neiuwe kopen dus. Voor 80 Euro.... blush plus activatie van 30 euro. sick Plus CAM voor 80 Euro. sick

 

Of.. toch niet?

 

**Mompelt iets over Dreambox**

 

Sorry Canal Digitaal, maar je zorgt hier dus echt zelf voor. cool

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook eens voor 25 euro een 2e hands CD kaart gekocht. Met de kaart zou niks mis mee zijn, alleen de oorspronkelijke eigenaar was niet meer bekend. Ik heb telefonisch contact gehad met CD, en er werd mij toegezegd dat het kaartje niet belast was met een schuld en dat het overschrijven op mijn naam mogelijk was.

Om een lang verhaal kort te maken, ik heb de kaart niet kunnen overschrijven omdat de 1e eigenaar niet bekend was en het zou bovendien ook nog eens veel meer gaan kosten dan wat ik verwacht had (overschrijvingsvergoeding en/of registratievergoeding en/of activeringsvergoeding).

Naar mijn idee verkoopt CD liever zelf een nieuw kaartje en maken ze het gebruik van 2e hands kaartjes zo moeilijk en duur mogelijk.

Dus de 25 euro waren leergeld maar maar voor mij nooit meer een CD kaartje.

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik wel es gedaan heb,is van de verkopende partij

het kaartnummer vragen,en met dat nummer cds bellen

om te vragen of er een betalingsachterstand op zit,

en wanneer het abo afloopt.

 

wil de verkopende partij dit niet,dan weet je genoeg.

 

de verkopende partij hoeft niet bang te zijn dat jij stiekum het abo verandert of verhoogt,

want dat kan niet zomaar,

daarvoor moet je privé gegevens van de eigenaar kunnen overleggen,

en bovendien,via internet,een persoonlijke inlogcode.

 


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al een paar keer een kaart MET betalingsachterstand en zonder dat ik wist wie de eerste eigenaar was op mijn naam gekregen.

 

op het formulier invullen dat de vorige eigenaar onbekend is is genoeg.

 

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MP4
Een paar keer? Wat doe je allemaal met die kaarten dan?


óók gebruiken als ijskrabber in combinatie met kijkplezier.

Ik vermoed dat MP4 wil aangeven dat er ook positieve ervaringen zijn met het overnemen van kaarten.

Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo

Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die zullen er best zijn. Daar had ik het niet over.

Maar een aantal keren ervaring met het overnemen van zo'n kaart vind ik wel bijzonder...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...