Ga naar inhoud


[ alle ] waar blijf de setting lijst van pet123


gilera1009

Aanbevolen berichten

Ach fans van PET123, de enige die een beetje reuring richting PET loopt te schoppen zonder zelf één interessante bijdrage te leveren aan dit onderwerp is Codx.

 

Ga lekker een andere hobby zoeken Codx als je op dit vlak zo hulpbehoevend ben en laat PET gewoon zijn ding doen. En als dat dan toevallig niet het samenstellen van een settingslijst is, dan so be it.

 

Get a life boy ;-)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Neptunus


Ik snap het niet, dan doe je toch gewoon een nieuwe scan en voeg je de nieuw gevonden zenders in het boeket naar keuze?
Dan kan je gewoon het oude "PET format" blijven gebruiken.



Als jij het zo goed kan, dan ben je vrij om jou update hier te posten :D

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Greatone

Als jij het zo goed kan, dan ben je vrij om jou update hier te posten :D


Jongens, als Pet geen tijd/zin heeft is hij hier toch vrij in.
Een Dreambox is een hobbybox, dus steek er een paar uurtjes tijd in maak zelf een lijst. Zo moeilijk is het niet, er gaat wel veel tijd inzitten.
Trouwens, er zijn meerdere lijsten in omloop.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp nog steeds niet dat iedereen steeds zit hengelen naar een nieuwe lijsten. Als je eenmaal een format in de dreambox heb zitten die je bevalt is het een kwestie van eens in de zoveel tijd een multisat scan uitvoeren en dan de nieuw gevonden zenders op de juiste plaats zetten, dat is echt niet veel werk.

 

Laatst was het Belgisch pakket van transponder verandert, dat koste me niet meer dan 10 minuten om te verwijderen, scannen en te hergroeperen.

 

Komt ook nog eens bij dat ik het format helemaal naar mijn eigen smaak heb ingericht en dat wijkt behoorlijk af van de standaard lijsten.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dream-on
Pet is er helaas een hele tijd geleden mee gestopt, zie zijn topic. Op dit moment zijn de lijsten van HENKSAT erg goed!
Probeer die eens.


welke website heeft henksat??
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast BRUUT-DREAM
Origineel bericht van: Henksat
Origineel bericht van: whiples

welke website heeft henksat??


Wat dacht je van deze: KLIK


Hartstikke mooi werk dat je Up to date settinglijsten aanbied , echter vind ik WEL dat je Users gaat verplichten om PLI Images te gaan gebruiken .

Origineel bericht van: Henksat
tzt zal ik de lijst ook posten, maar de primeur blijft voor de PLi images én gebruikers. :D


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mistermixer

ben nog een groentje op dreambox gebied, maar heb het toch voor elkaar gekregen om henksat zijn lijst in gemini te zetten,de draaibare lijst puik werkje kerel doe zo voort

 

over wensen gesproken : had graag een lijst gezien met alle zenders maar niet alphabetisch gerangschikt ( een hele lange dus ) maar per satelliet en bvb beginnend met astra 19 dan 16 oost 13 ... nu moet je altijd die folders openen, op juiste kleur drukken ( niet handig in donker ) lol

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: BRUUT-DREAM

Hartstikke mooi werk dat je Up to date settinglijsten aanbied , echter vind ik WEL dat je Users gaat verplichten om PLI Images te gaan gebruiken .


Nu sla je toch de plank echt mis Bruut.
Ik zet ze eerst in de PLi beta voor testen onder de betatesters, dit in verband met de incompatibiliteit tussen de E1/E2 HD/non HD boxen. Echter zodra ze in de public-feed gaan staan ze hier ook ter download.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ome Merde
hebbei geen draaibare lijst ? :D


Nog niet Merde, heb hier wel een rotor staan maar nog niet aan toegekomen. En om een met knip en plakwerk een lijst te maken vindt ik niks.
Zodra ik er tijd voor heb zal ik eens een draaibaar 45 Oost - 45 West gaan maken.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mistermixer
... nu moet je altijd die folders openen, op juiste kleur drukken ( niet handig in donker ) lol


In het donker heb je alleen het Erotiek boeket nodig toch? :D

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast BRUUT-DREAM
Origineel bericht van: Henksat
Origineel bericht van: BRUUT-DREAM

Hartstikke mooi werk dat je Up to date settinglijsten aanbied , echter vind ik WEL dat je Users gaat verplichten om PLI Images te gaan gebruiken .


Nu sla je toch de plank echt mis Bruut.
Ik zet ze eerst in de PLi beta voor testen onder de betatesters, dit in verband met de incompatibiliteit tussen de E1/E2 HD/non HD boxen. Echter zodra ze in de public-feed gaan staan ze hier ook ter download.


OK .. bedankt voor de opheldering .

Super .. ga zo door .
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...