Ga naar inhoud


[ alle ] waar blijf de setting lijst van pet123


gilera1009

Aanbevolen berichten


  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: dream-on
Pet is er helaas een hele tijd geleden mee gestopt


D@mn, heb ik over het hoofd gezien. Dacht dat Pet het alleen druk had, en daarom niet meer zo vaak een update uitbracht.

Enorm jammer dat hij gestopt is. Zijn lijsten waren toch het paradepaardje onder de settingslijsten!

Ik moet dan ook maar op zoek gaan naar alternatieven.

Wie weet leest pet dit, en besluit hij toch om weer een update te maken van zijn lijst :D

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Satellite Europe

Zoals ik 't begrepen heb doet Pet 't nu wat rustiger aan. Ik moet wel zeggen dat ik van alle settingslijsten die van Pet veruit 't beste vind, goed gesorteerd & met zorg gemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh is PET nu wel echt gestopt dan? Laatste keer wilde ALFI enthusiast de lijst van PET123 voorzetten toen kwam er ineens op stelte sprong een gloednieuwe PET123 lijst uit wat ik een beetje kinderachtig vond.

 

Ik ben absoluut een fan van de PET123 lijsten maar schijnbaar wil PET wel de credits maar niet de verantwoordig dragen om regulier een nieuwe lijst uittebrengen.

 

Helaas zag ik bij Alfi geen nieuwe draaibare lijst staan

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn 1,2m draaibare gregoriaanschotel enkele weken geleden van het dak gehaald moet nog steeds een 90 cm gregoriaanschotel terug plaatsen. Ben met het mooie weer niet bezig geweest met het maken van settingslijsten maar af en toe aan het prutsen geweest met mijn nieuwe skystar HD kaart in mijn pc smile.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Helaas zag ik bij Alfi geen nieuwe draaibare lijst staan

Ik heb hier helaas geen draaibare setup, dus draaibare settingslijsten kan ik helaas niet leveren. Net zoals ik voorlopig geen lijsten voor HD kan leveren omdat ik geen 800 heb. cry

 

Voorlopig moeten de Alfisten het even doen met mijn huidige lijsten.

 

Alfi

DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pet123
Ben met het mooie weer niet bezig geweest met het maken van settingslijsten


Maar komen ze wel weer Pet?? Zou super wezen!! wink

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad misschien kan PET123 nu eens echt duidelijkheid verschaffen. Dit is gewoon niet netjes naar de fans, maar ook niet naar degene die jouw lijst graag voort zetten onder hun eigen naam.

 

Kortom wat zijn je plannen?

 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pet123
Ik heb mijn 1,2m draaibare gregoriaanschotel enkele weken geleden van het dak gehaald moet nog steeds een 90 cm gregoriaanschotel terug plaatsen. Ben met het mooie weer niet bezig geweest met het maken van settingslijsten maar af en toe aan het prutsen geweest met mijn nieuwe skystar HD kaart in mijn pc smile.


Blij weer wat van je te horen pet123 we zien wel wanneer je de nieuwe settinglijst af heb we Wachten het met spanning af GR. Gilera1009

dreambox 7025 .Rebox 9000-HD

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...