Ga naar inhoud


[ alle ] waar blijf de setting lijst van pet123


gilera1009

Aanbevolen berichten

Nog niet Merde, heb hier wel een rotor staan maar nog niet aan toegekomen. En om een met knip en plakwerk een lijst te maken vindt ik niks.

Zodra ik er tijd voor heb zal ik eens een draaibaar 45 Oost - 45 West gaan maken

 

wanneer hebbie vakantie ? smile

 

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Ome Merde
Nog niet Merde, heb hier wel een rotor staan maar nog niet aan toegekomen. En om een met knip en plakwerk een lijst te maken vindt ik niks.
Zodra ik er tijd voor heb zal ik eens een draaibaar 45 Oost - 45 West gaan maken


wanneer hebbie vakantie ? smile
merDe


Ik heb 3 weken vakantie vanaf half juli.
1e week: Zomerfeesten/Vierdaagse in Nijmegen.
2e week: Lloret de Mar
3e week: Lloret de Mar

Het enige wat dan draait ben ik zelf: in de rondte van de alcohol. :D



Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast bossie22

Ik heb een combinatie gemaakt van de oude settingslijst van PET123 en Henksat en nog een paar. Loopt prima op DM800.

Heb nu ook weer Premiere Direct.

Als er iemand intresse in heeft , moetie maar een bericht achter laten , kan ik hem wel mailen.

 

BOSCHIE

PS is wel astr1 2 3 en hotbird

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bossie22
Ik heb een combinatie gemaakt van de oude settingslijst van PET123 en Henksat en nog een paar. Loopt prima op DM800.
Heb nu ook weer Premiere Direct.
Als er iemand intresse in heeft , moetie maar een bericht achter laten , kan ik hem wel mailen.
oké komt er aan een PM GR Gert

BOSCHIE
PS is wel astr1 2 3 en hotbird

dreambox 7025 .Rebox 9000-HD

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

er zit één nadeel aan van de box opnieuw te scannen,en dat is dat hij alleen de transponders scant die in de dreambox staan,dus stel er is een nieuwe transponder bij gekomen waar vele zenders op staan,dan zul je deze eerst in de dreambox moeten plaatsen willen ze gescant worden.Vind het zelf overigens heel leuk om te doen dat scannen lekker kijken of je weer beet hebt,jammer dat de dreambox geen blind scan heeft anders zou hij alle zenders er zo maar uit vissen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Origineel bericht van: mauce
Nu CDNL de kanalen wat overhoop gooit vraag ik me af of Pet toch nog weer aan het scannen gaat.
Zo niet, dan ga ik permanent over op een andere settingslijst (weet nog niet welke)


Het zou jammer zijn want PET123 heeft toch ook mijn voorkeur, maar ik ben ook gemakkelijk en laat het liever aan andere over maar wil ook wel up-to-date blijven, ik respecteer ook Pet123 zijn weinige tijd hiervoor maar heb al veel plezier van zijn lijsten mogen beleven! Dus Pet123 please!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

voor diegene die het zelf niet kunnen ( of niet willen)

de laatste lijst van pet123 draaibaar met de belgen

aangepast op astra

dit is geen compleet nieuwe lijst alleen aanpassing belgen!

 

gr metropar

VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500,

nokia9600 ,dbox2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry dat ik zo kritisch ben over andere zenderlijsten, anders dan die ik zelf maak, maar ook deze lijst is verre van compleet en er ontbreken erg veel zenders. Op Astra 23.5 ontbreken bijna 200 zenders.

Ik stel het zeer op prijs dat andere er ook tijd in steken, want het is en blijft monnikkenwerk.

 

Ook hier geldt: gebruik een andere satellites.xml

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...