Ga naar inhoud


[ alle ] waar blijf de setting lijst van pet123


gilera1009

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: gilera1009
Origineel bericht van: pet123
Ik heb mijn 1,2m draaibare gregoriaanschotel enkele weken geleden van het dak gehaald moet nog steeds een 90 cm gregoriaanschotel terug plaatsen. Ben met het mooie weer niet bezig geweest met het maken van settingslijsten maar af en toe aan het prutsen geweest met mijn nieuwe skystar HD kaart in mijn pc smile.


Blij weer wat van je te horen pet123 we zien wel wanneer je de nieuwe settinglijst af heb we Wachten het met spanning af GR. Gilera1009


Hallo Pet, ik heb een s kaart in de pc zitten, maar gebruik progdvb, heb jij dan ook een goeie settings voor pc kaarten?

PET123 voor pc, en voor de dreambox smile

Alvast bedankt, we wachten op de nieuwe lijsten....

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Codx
Inderdaad misschien kan PET123 nu eens echt duidelijkheid verschaffen. Dit is gewoon niet netjes naar de fans, maar ook niet naar degene die jouw lijst graag voort zetten onder hun eigen naam.

Kortom wat zijn je plannen?

Hoi Codx,

Vergeet niet dat dit allemaal liefdewerk oud papier is, ook van Pet. Kan me voorstellen dat ie met dat mooie weer wel wat anders kan verzinnen dan Dreambox lijsten maken wink

Overigens waren mijn lijsten dan wel gebaseerd op die van Pet, maar ondertussen beginnen die ook een eigen karakter te krijgen.

Groetz,

Alfi

DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Codx
Inderdaad misschien kan PET123 nu eens echt duidelijkheid verschaffen. Dit is gewoon niet netjes naar de fans, maar ook niet naar degene die jouw lijst graag voort zetten onder hun eigen naam.

Kortom wat zijn je plannen?


Ga ik geen beloftes doen. Als ik er weer eens zin en tijd in heb ga ik ermee bezig. Ik heb het meer als 5 jaar gedaan. Eerst voor de Humax en toen kwam de Dreambox erbij. Ik ben afgekickt van de drang van mezelf om settingslijsten te moeten maken en kan je melden dat bevalt zeer goed en heb nu veel tijd over voor andere leuke dingen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik blij met je lijsten en je hoeft geen verantwoording af te leggen van de hobby die je uitoefent.

 

Zodra je er weer tijd en zin hebt zie ik de nieuwe wel tegemoed!

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Wat een gedoe over die lijsten, doe een scan en maak zelf even een indeling, valt reuze mee!


Ik denk dat bovenstaande ironisch bedoeld is smile

Na iedere nieuwe lijst van PET moest ik nog de kabel settings er netjes bij zetten.
In eerste instantie had ik nog netjes alle zenders in verschillende talen in verschillende boeketten gezet, maar daar was ik iedere keer toch m'n zaterdagmiddag mee kwijt. Nu heb ik nog maar 1 boeket dat "kabel" heet, da's toch makkelijker smirk

Ook ik ben een groot fan van de PET123 settings. Nog steeds een begrip wat mij betreft.
Ik heb nog steeds de maart settings in gebruik, maar begin te voelen dat ie verouderd raakt.

Ik wacht nog geduldig op een mooie nieuwe lijst. Voorlopig gebruik ik de oude nog, waarin ik handmatig de voor mij belangrijke zenders aanpas.


Groet,
cool
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik heb nog steeds de settings van maart erin, maar hij is inderdaad nu wel aan vervanging toe.

 

Ga op zoek naar een tijdelijk alternatief totdat Pet een update maakt blush

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Alfi

Overigens waren mijn lijsten dan wel gebaseerd op die van Pet, maar ondertussen beginnen die ook een eigen karakter te krijgen.
Groetz,
Alfi


En dat kan ik waarderen, en hoop dat je daar mee doorgaat. :D
Spelfouten in bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Greatone
Ook ik heb nog steeds de settings van maart erin, maar hij is inderdaad nu wel aan vervanging toe.

Ga op zoek naar een tijdelijk alternatief totdat Pet een update maakt blush


Ik snap het niet, dan doe je toch gewoon een nieuwe scan en voeg je de nieuw gevonden zenders in het boeket naar keuze?
Dan kan je gewoon het oude "PET format" blijven gebruiken.

Voorbeeld: toen de Belgische zenders van transponder wisselde was het kwestie van verwijderen, scannen en toevoegen, 5 minuten werk.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Inderdaad misschien kan PET123 nu eens echt duidelijkheid verschaffen. Dit is gewoon niet netjes naar de fans, maar ook niet naar degene die jouw lijst graag voort zetten onder hun eigen naam.

 

Kortom wat zijn je plannen?

 

Niet netjes? wat ik niet netjes vind is dat Pet123 hier zo aangevallen wordt omdat hij toevallig een tijdtje geen nieuwe lijst heeft uit gebracht.

 

Ik weet zelf hoeveel werk het is omdat ik ook al jaren lang lijsten maakt.

Eerst begonnen met settings voor de dvb2000 software en sinds begin 2005 voor Triple dragon.

En ik kan je vertellen dat er heel veel tijdt in gaat zitten, en dat toch allemaal hobby is laugh

 

Voor diegene die intresse hebben in een draaibare settings lijst van 58gr west t/m 75 gr oost, mijn Triple dragon lijst is ook om te zetten naar een Dreambox lijst.

Dit is te doen met het programma dreamset.

Settings zijn te vinden op http://www.satlook.nl

Mischien even een alternative tot er weer een " Pet 123" is smile

 

@ Pet, rustig aan hoor, en laat je niet gek maken laugh

 

gr Satlook

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet netjes? wat ik niet netjes vind is dat Pet123 hier zo aangevallen wordt omdat hij toevallig een tijdtje geen nieuwe lijst heeft uit gebracht.

 

ho ik val pet niet aan maar wat een ander zegt dat kan ik niets aan doen mjin vraag is gewoon of pet nog een nieuwe settinglijst

maak ?? of niet want dan moet ik wat anders gaan verzinnen

noem mij nauw is een goede settinglijst op die voldoet aan de settinglijst van pet ik kan er geen vinden jij wel dan hoor ik het graag

 

 

 

dreambox 7025 .Rebox 9000-HD

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is Pet zijn goed recht om er een wat minder verplichte oefening van te maken, ook ik ben een grote fan van zijn lijsten maar gebruik nu op de 800 voorlopig even de henksat variant vanwege de HD kanalen.

 

Alfi maakt ook uitstekende lijsten, prima alternatief.

 

Het wachten is wat mij betreft op een nieuwe versie van OpenDBedit die echt geschikt is voor de 800 en het is te hopen dat Alfi ook zo'n mooie 800 krijgt... :D

 

Marcel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...