Ga naar inhoud


Benzine schaars in Spanje


D.Quijote

Aanbevolen berichten

Gast Satellite Europe

Eigenlijk zouden we dit allemaal tegelijk in Europa moeten doen. Dit is de enige manier waarmee je nog iets kan bereiken. Het is toch eigenlijk vd. gekke dat er zo idioot veel accijns op zit!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Gast fatfreddy
Origineel bericht van: wanderer
Origineel bericht van: m.boretti
Mijn ouders wonen in Zuid-Frankrijk, en die hebben twee weken lang geen benzine gehad.
Ik heb ze aangeraden de stookolie van hun verwarming (=rode diesel!) in de tank van hun auto te gooien, en dit werkte uitstekend.

Geen benzine?
En dan diesel gebruiken?
En de auto loopt nog probleemloos?



Met benzine zal ie wel diesel bedoelen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: moimoi
Origineel bericht van: Neptunus
Nou, bij ons rijden de bussen niet hoor!


vanaf morgen hier wel weer in de spits smirk

MVG. Gerard


Alleen in het noorden, heb ik wat aan, als Gelderlander, bah!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: D.Quijote
Ik heb nu al verschillende mensen gesproken die zonder brandstof zitten. Het is wel raar dat dit niet op de Nederlandse tv wordt vermeld. Omdat er geen vrachtverkeer meer is, worden de supermarkten steeds leger, maar ook de boeren die normaal hun oogst kwijt moeten blijven ermee zitten ook vanwegen het vervoer, en b.v. slachterijen liggen ook stil ook vanwegen de aanvoer van varkens of kippen. Al met al loopt de schade in de miljoenen euro's hier in Spanje.

Salu2, D.Quijote


Dit was vanochtend wel op het nieuws dus. whistle

@Neptunus, waarschijnlijk spannen ze daar bij jullie ook binnenkort wel een rechtzaak aan, ik denk dat ze snel weer rijden bij jullie.

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

de reden waarom gestaakt word ben ik het mee eens alleen de wijze hoe het word uitgevoerd ben ik fel op tegen.

 

Want wie treffen zij met deze staking, de kleine man, die al aan het ploeteren is om te over leven. En is hij de verantwoordelijke voor deze hoge brandstof prijzen?

 

De eerst dode is al gevallen en menige trucks zijn al afgebrand.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van mij mogen ze hier ook de economie/handel helemaal plat

gooien.

Inderdaad de kleine man is er (even) de dupe van ,maar als

de staatskas minder binnen krijgt zullen er maatregelen komen

waar de kleine man ook weer voordeel aan heeft.

 

pukje

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

net gezien op de Spaanse tv dat er al diverse grote autofabrieken stil liggen door gebrek aan onderdelen. Gaat hard daar beneden. Hier in NL gaan ze ook Hard spelen......50 op de snelweg sick

Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Satellite Europe

Vind ik net zo'n slappe aktie, als dat toeteren. Je kunt beter tijdens de spits 'n aantal knooppunten blokkeren. Ik denk dat de enige manier om nog iets te bereiken, keiharde akties zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast m.boretti

Uiteraard heeft mijn vader een dieselmotor: de rode diesel wordt uit Spanje geleverd voor 73 ct de liter.

Natuurlijk komt er nu niets uit Spanje, maar voor mijn vader geeft dat niet, want in de tank zit nog wel enkele honderden liters.

Helaas is het koud in Zuid-Frankrijk en moet de kachel aan: het niveau in de tank daalt nu wel erg snel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

net gezien dat het zwaar uit da hand aan het lopen is. Men heeft vanacht diverse trucks in brand gestoken..... In 1 lag de chauffeur nog te slapen..... eek. Je kunt wel raden hoe die eruit is gekomen.....op de tv zag hij uit als een mummie...dan weet je genoeg frown

 

even een update, hij was 25 % verbrand... ( valt nog mee :o,) erg genoeg maar hij heeft nog geluk gehad... Het loopt echt uit de hand. Ook de ME is al begonnen met vrachtwagen af te slepen van de snelwegen. Met geweld indien nodig.

Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik rij altijd door duitsland naar huis , daar gaan ze ook zaken beginnen .

 

mijn vader is 78 en die zegt allang jongens er komt en 3 de wereld oorlog , hopen van niet maar als je al die toestanden ziet op tv en hoort tja.

 

1pm

 

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

momenteel zijn er complete veldslagen aan de gang in Almeria. Honderden boeren bekogelen de ME met alle mogelijke fruit dat ze in hun handen kunnen krijgen inclusief de kratten waar het fruit in zit vliegt door de lucht....

Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...