Ga naar inhoud


Nieuwe Iphone nu 199 USD


Unetwork

Aanbevolen berichten


Maar wel verplicht in de winkel meteen een abbo afsluiten, en niet net als voorheen meenemen en thuis een abbo afsluiten (oftewel unlocken smile ).

Maar hij komt nu in ook in Nederland uit en ik denk dat ie dan ongeveer €199,- gaat kosten en verplicht t-mobile frown

Dreambox 8000 / Dreambox 800 / Dreambox 500HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pascalletje
Maar wel verplicht in de winkel meteen een abbo afsluiten, en niet net als voorheen meenemen en thuis een abbo afsluiten (oftewel unlocken smile ).
Maar hij komt nu in ook in Nederland uit en ik denk dat ie dan ongeveer €199,- gaat kosten en verplicht t-mobile frown


Ik betwijfel dat ze 199 gaan kosten, het zal mij niet verbazen dat door schaarste, woekerprijzen gerekend gaan worden. Reken maar op het dubbele... frown

Multytenne 45 single en Homecast 5000 receiver ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prijzen voor de iPhone in Italy zijn bekend:

 

Vodafone vraagt 499,00 (8Gb) en 569,00 (16Gb) euro voor los toestel. Dit geldt voor een los toestel.

Schijnt dat bijna alle italianen via een prepaid toestel bellen.

 

 

VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90

Link naar reactie
Delen op andere sites

is dat helemaal zeker voor de iPhone 3G?

 

Ze worden namelijk verkocht met een activatie in de winkel, of met simlock, en niemand heeft die nog omzeilt, aangezien er een nieuwe bootloader in zit.

 

Kan zijn dat het bij jullie wettelijk zo geregeld is, net zoals frankrijk en belgie.

 

In dat geval is de prijs niet duur, en zijn er veel geinteresseerde denk ik, waaronder ikzelf.

 

VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Piet of die simlockvrij is weet ik niet met zekerheid te zeggen de prijs is met een pre-paid abbo van T-mobile in Macedonië

Ik dacht in eerste instantie dat die voor die prijs simlock vrij was maar achteraf gezien twijfel ik aan mijn eerste posting...

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Origineel bericht van: Unetwork
Gezien op het nieuws dat de nieuwe versie van Iphone2 nu sterk is verlaagd in prijs. Ze kosten nu in de VS 199.00 dollar


Zou het niet een verwarring zijn met de Hiphone, zeg maar de Iphone clone??

Die kosten inderdaad een stuk minder, en heeft als extra een dubbele simkaart optie.

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor, ze gaan in Amerika echt $199,- kosten. Het abonnement wat je erbij moet pakken wordt iets duurder waardoor de Amerikanen op het einde van de rit toch duurder uit zijn als met de 1ste iPhone.

De iPhone 2 kun je ook niet meer kopen en dan thuis activeren, die moet meteen in de winkel geactiveerd worden.

Dreambox 8000 / Dreambox 800 / Dreambox 500HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...