Ga naar inhoud


Dell laptop voedingprob ?


goto

Aanbevolen berichten

Een collega heeft een laptop waar als hij de adaptor er op aansluit,het ding direkt helemaal uitgaat.

 

Een pc reperateur heeft accu en adaptor nagemeten en zegt geen fouten te kunnen vinden. Optie van de reperateur is of opsturen naar Dell of pootje voor de acculader te verwijderen. Laptop werkt wel alleen op de accu en wordt ook wel bijgeladen en als de accu niet wordt bijgeladen werkt ie ook met adaptor.

 

Waar zou dit aan kunnen liggen ?

 

Info over welk type Dell heb ik niet maar kan ik mocht het nodig zijn wel krijgen ?

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Als je zeker weet dat de accu en adapter goed is dan is het duidelijk dat de fout in het moederbord zit.

 

Laadgedeelte of toch de accu is dan (vermoedelijk) kapot .

 

Zonder goede elektronika kennis niet te maken want je moet de accu,mosfets,elko's en regelchip meten/vervangen.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is al een redelijk oud beestje dus ben bang dat reparatie meer kost als dat ie waard is. Oplossing word hoogstwaarschijnlijk een " pootje " van het laadgedeelte wegdrukken en alleen op netspanning verder.

 

I.i.g bedankt voor je antwoord.

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn Delletje van drie jaar jong slaat ook dicht als je de adapter eruit trekt. Lekker mobile zo. Het is een vervangingsmarkt. Repareren is vaak te duur als je zelf geen kennis hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...