Ga naar inhoud


Exit Private Spice > Hustler naar Basispakket en XXX Xtreme naar Pluspakket


DreamboxFreak

Aanbevolen berichten


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Citaat:
dat zijn toch veel herhalingen dat je het overdag ook kan zien nog of int weekend.

 

Niet iedereen heeft zomaar de tijd om overdag thuis te blijven om naar herhalingen van Vitaliteit te kijken of doet nog graag eens iets anders in het weekeinde.

 

Ik denk dat de meeste mensen toch in de avonduren televisie kijken en niet vanaf 's morgens vroeg.

 

Greets

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb gemerkt dat ze ook al veel dingen herhalen die op vitaya hebben gespeeld ook.

maar ja,dat is voor ieder natuurlijk anders,

niet iedereen heeft dit al gezien.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat wanneer je TV-VL noemt als provider en er komt dan uitzonderlijk eens een "gratis" Vlaamse zender bij zoals Vitaliteit, dat hoort die in het basispakket, desnoods ten koste van een andere niet-nederlandstalige zender. Overigens zijn we reeds "Action Now" en "Prime" verloren in het basispakket.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal

 

Even melden dat de kijkers van CDS Nederland al beeld zouden moeten hebben op XXX, want de Seca2 codering is op XXX toegevoegd. Seca2 Ident 006A CDS Nederland.

 

De IRdeto2 kijkers zullen het nu enkel met Dorcel TV moeten stellen en dat begint pas om 22.00u tot 05.00u, en ik de week gaan werken, ik zal er dus bijna nauwelijks kunnen naar kijken.

 

cool Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast italia90

ik heb tot nu toe geen hustler in plaats van private spice...deze laatste is wel al niet meer te ontvangen hier....

maar hustler heb ik nog geen beeld....moet ik mn zenders terug inladen of wat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pollebru
Als je een pluspakket hebt, heb je al lang Hustler en nu komt XXX voor Spice zo simpel is dat. laugh ASTRA 19,2 - Freq: 12382 - H - 27500 – 3/4 en op deze Freq zit ook Eurosport 2. wink


Alleen geen Nederlands geluidsspoor tot nu toe bij Eurosport 2.

Grt Rudie

 

Rebox 9000.

Logitech Harmony 900.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad ik heb ook geen private spice meer met basispakket en ook geen hustler in de plaats voorlopig?

is er iemand met het basispakket van tvv die hustler kan bekijken?

groeten

Dreambox 8000 Openpli 7.3  HDD 1,5 TB west. dig

VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB

diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...