Ga naar inhoud


XLnt radio


Aanbevolen berichten


Ze zitten er wel: op 11,054 H onder de namen pop/jazz/love songs enz enz. De codering is Irdeto2 en Seca2. De footprint geeft ook aan dat je wel een iets grotere schotel nodig hebt.

 

grtz

Sat87

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik zie het, maar de radio kanalen worden ergens vandaan geplukt, namelijk als dit de hoofd aanvoer zou zijn, waar zijn dan de nederlandse kanaal zoals comedy en nederland rock of nederland hits?

Die zitten hier niet in

Dus ergens zit nog het aanvoer signaal, maar waar?????

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sat87
Ze zitten er wel: op 11,054 H onder de namen pop/jazz/love songs enz enz. De codering is Irdeto2 en Seca2. De footprint geeft ook aan dat je wel een iets grotere schotel nodig hebt.

grtz
Sat87



@sat87,

Volgens mij is dat een ander pakket van XLnt Radio, bestemd voor het Midden-Oosten.

Hier zitten de volgende radiozenders in:
 1. Country Of Blues
 2. Jazz
 3. Love Songs
 4. Super Gold
 5. Classical
 6. Hits
 7. R&B
 8. Motown
 9. Dance
10. Rock
11. Pop
12. ??? (Zou er moeten zijn volgens onderstaande tekst maar kan ik niet vinden)

Onderstaand is de Engelstalige toelichting voor XLnt Radio op www.orbit.net smile

Citaat:
Xlnt
Experience and enjoy the variety of 12 XLnt Radio stations now available on Orbit!
Enjoy listening to more radio stations without any annoying interruptions by DJ's and completely commercial-free. XLnt offers you the best radio stations you can imagine, from pop to rock, from jazz to dance and from folk to blues.
And all of this based on your choice of music! XLnt is non-stop, 24/7 and is... just excellent!


Codering in Seca 2 / Irdeto 2 ligt vanwege de daarbij behorende kosten niet voor de hand.
Downlink/uplink via een voor weinig Nederlanders favoriete satellietpositie is voldoende.
Het aantal niet betalende (mee-)luisteraars zal zo gering zijn
dat dit in geen verhouding staat tot de meerkosten voor een codering.

Downlink/uplink bij een satelliet waarbij, rekening houdende met slechtweerreserve,
je schotels van misschien wel 5 meter (of nog groter) moet gebruiken is eveneens onwaarschijnlijk.
Bij satellieten als bijvoorbeeld 5 West, 8 West of 12,5 West
kun je met veel kleinere schotels toe hetgeen een grote kostenbesparing betekent.


Met vriendelijke groeten wink

sattaz


Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt is een pakket voor arabische landen.

Op de website van XLnt radio krijg je als je een vlag kiest en dan playlist de melding under construction (behalve bij de NL vlag).

Het bedrijf richt zich ook slecht op kabeldistributie. Dus de signalen binnen nederland zullen via kabels gaan.

zie ook deze link dutchmedia

 

We zullen moeten afwachten via welke satelliet het pakket naar onze omringende landen zal gaan uitzenden (voor kabeldistributie).

 

Sat87

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...