Ga naar inhoud


HD ontvangers met PVR


Gast MdeVos

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: ceesv
Als ik het goed heb, is deze ontvanger net 2 maanden verkrijgbaar.
Er zal binnenkort wel een test gepubliceerd worden.
Alleen het lezen van de specificaties is al opwindend.
Neemt bijvoorbeeld i.p.v. een programma de gehele stream op, zodat je bij afspelen nog alle opties van het signaal kunt kiezen.


Dat doet mijn Homecast HS8100 HD-twin-PVR ook gewoon en volgens mij de meeste andere (SD)PVRs ook. Bij de Inverto kun je zelfs aanvinken wat je wilt opnemen..(ondertiteling, DolbyD etc.)
Link naar reactie
Delen op andere sites


Anschlüsse

2 DVB Tuner, SCART TV-Out (S-Video, RGB), SCART VCR In / Out, S-Video In / Out, DVI Out (HDMI über optionalen Adapter),

FBAS In / Out, DV In / Out (Vorder- / Rückseite), VGA, USB

High Quality Audio In / Out, Audio In / Out (Stereo, Cinch), S/PDIF Out (Optisch und Coax), Kopfhörer

 

Doe eens gek en klik eens op "in het mandje" dan kun je een testbericht schrijven die zijn er nog niet. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Optionele adapter? Dit is wel 2008 ja..

Ik zal geen review schrijven zonder testexemplaar. Ik heb vooral gekeken naar de afbeelding van HK, die van z'n ruggetje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast radio_man_new
Origineel bericht van: MP4
ceev: In die PDF zie ik geen HDMI aansluiting. Dat zal toch wel?
Is niet goed te zien, of te lezen.


Hij heeft nog DVI dus geen hdmi- vreemd!
Voor het beeld maakt het geen verschil (adapters genoeg), maar het zal nooit mogelijk zijn om audio mee te sturen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Origineel bericht van: radio_man_new

Voor het beeld maakt het geen verschil (adapters genoeg), maar het zal nooit mogelijk zijn om audio mee te sturen.


Bij een merk als HK kan ik mij voorstellen, dat hun filosofie is, dat audio vanuit de settop box direct naar een van hun audio doosjes moet gaan.

HDMI is optioneel, dus wel mogelijk.

Ik wil mij wel opofferen en een review schrijven, wanneer ze mij zo,n ding een maand ter beschikking stellen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan na de voortreffelijke testresultaten mag die voor een uiterst sympathieke prijs blijven staan neem ik aan. Ik zou zeggen, gooi er eens een kwartje in. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch maak ik me een beetje zorgen en krijg er een niche-gevoel bij. Als je eens kijkt naar de aanloopprobleempjes bij Topfield met hun HD receivers.. Toch geen onervaren kleine jongens. Ja, Koreanen zijn inderdaad niet groot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...