Ga naar inhoud


Azurwave AD-SP400 (Twinhan)


Aanbevolen berichten

Heeft iemand ervaring met deze Azurwave AD-SP400 kaart?

Hij is niet bedoeld voor mezelf, maar mijn broer is geinteresseerd in deze kaart. Hij wil hem hebben om o.a. HD kanalen als BBC HD mee te ontvangen... Ik zag de kaart bij een Duitse shop voor minder dan 100 euro incl een CI... dus de module van Canaldigitaal kan er ook in om zo NL1 HD te bekijken...

 

Ik lees echter heel erg weinig over deze kaart, en ben benieuwd of jullie hier iets zinnigs over te melden hebben.

 

Alvast bedankt

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Niemand?? nou ja, hij heeft hem gisteren besteld omdat het toch een mooie aanbieding was. Ik ga volgende week alles bij hem installeren, en ik ben heel erg benieuwd!

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Origineel bericht van: Sverige
Niemand?? nou ja, hij heeft hem gisteren besteld omdat het toch een mooie aanbieding was. Ik ga volgende week alles bij hem installeren, en ik ben heel erg benieuwd!


Geen ervaring mee. Maar hij is gerebrand ook wel bekend als de Skystar HD2 en TerraTec Cinergy S2 PCI HD CI.

En volgens diverse bronnen, doen deze kaarten het zonder problemen in bijvoorbeeld Mediaportal en/of DVBViewer Pro.

Iig succes met je aankoop!

Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD.

Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn broer heeft de kaart intussen gekocht... HD zender BBC HD geeft een strak plaatje... NL1 HD is nog niet gelukt... binnenkort zullen we de schotel wat beter uitrichten, want daar zal het probleem wel liggen denk ik. De software die er bijzit vind ik niet echt optimaal... relatief langzaam. Ik zal hem DVB Viewer eens aanbevelen... misschien is dat beter!.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...