Ga naar inhoud


Clarkte-Tech 5000HD: Hoe FW updaten per USB?


Eduard07

Aanbevolen berichten

Op de site van Clarke-Tech staat FW versie 135.

Hier staat nu versie 1.26 op de ontvanger.

 

Vragen:

1) welke zit er in deze 135?

2) Wat doe ik met de readme-map die erbij zit?

3) Hoe moet ik te werk gaan bij zo'n FW-update? confusedconfused

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Er moest eigenlijk een duidelijke handleiding op Sat4all komen waarin het gehele proces wordt uitgelegd, ik zal een poging doen, zoals ik het doe, maar ik weet niet of ik het wel allemaal goed doe, so correct me if i'm wrong! Download de firmware -uitgepakt- op een USB-stick (FAT32 geformatteeerd), steek de USB-stick in de CT5000HD, menu/usb/data overdracht/NDF Upload, je hebt nu de zenderlijst -20080623-detijd(99).CDNF- inclusief je Favorieten op je USB stick staan. Volgens mij moet je nu een fabrieksreset doen, dus menu/systeem instelling/database reset. Nu kun je de nieuwe firmware uploaden vanaf de stick, dus menu/usb/data overdracht, FW 1.35p aanklikken, OK, even wachten, klaar. Nu moet je weer een fabriekreset doen, dus weer menu/systeem instelling/database reset, en dan moet je nog je zenderlijst terug uploaden, dus zenderlijst aanklikken, OK, even wachten en al je kanalen staan weer terug zoals je gewend was. Ik hoop dat ik het goed heb uitgelegd, zoniet even melden aub. De FW 1.35P heb ik op mijn laptop staan, dus als je die wilt proberen, even een PM. Laat even weten hoe het is gegaan, Suc6! Groeten Dunhans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: CEASAR W
Als je een beetje mee gaat met de tijd !! zet er dan de 138P op
hoe het in zijn werk gaat kun je toch overal lezen!!!

ceasar

2) Wat doe ik met de readme-map die erbij zit?
kun je lezen en weg gooien .


Zeer bedankt voor je geduldig antwoord.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je uitgebreid antwoord. Ik ga het stap voor stap doen.

Prima dat ik mijn huidige zenderlijst daarbij kan behouden.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...