Ga naar inhoud


Na een poos loopt box vast., alleen stroom eraf helpt dan nog.


pizzaman323

Aanbevolen berichten


  • Reacties 114
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gast djdakman

Wat is warm , ik speel een dvd af van de interne hdd van de 800 , meer dan een uur , dat word dan wel warm lijkt mij en geen probleem , zat daarstraks 20 min op een HD zender 2x vastlopen , shoot me .............

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe kan ik controleren of de voeding heel is?

 

(Bij mij liep die dus ook vast bij het afspelen van een opgenomen HD uitzending vanaf mijn harddisk. Het ging dus eerst een klein uurtje goed).

 

Groeten Pizzaman.

-----------------

DM800HD-SE, Philips 7072, Wavefrontier T90 wokje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast djdakman

Loopt hier ook wel vaak vast en warmte lijkt mij idd nonsens , hoe kan je anders een anderhalf uur lang naar een dvd kijken die op de hdd staat zonder probleem ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

allereerst ik heb de dm800 op mn dressoir staan met gemini 3.6 erin rotating italiaanse settings list (zelf vertaald en gemod zodat de nl zenders vooraanstaan) cccam 2.09 geen hangers geen reboot geen problemen zo .enige minpunten zapt beduidend langzamer als mn 7020 met gbox soms duurt het enkele seconden voor ik beeld zie .

 

Dan qua processors enz die kunnen makkelijk grote hittes aan das geen probleem .processor temperaturen van 80 graden bv zijn heel normaal als je bv een noude dualcore in je pc hebt zitten geef ik je ens de raad om je kast open te maken en daar eens te voelen hoe heet dat die word .

 

Zelf denk ik dat je het meer in de combinatie firmware settingslijst en bepaalde andere software dieje op je dm hebt staan te kijken .

 

ik de begin tijd van de 7000 ook meer aan het rebooten als kijken lol daarom is en blijft het een hobbie kastje he en ben eerlijk dat houd je bezig en leer je er steeds meer van .

Link naar reactie
Delen op andere sites

het valt mij wel op dat de 800 bij mij vaker vastloopt naarmate het weer warmer wordt, vorige week, toen het minder warm was, had ik ook minder vastlopers. Op basis daarvan zou je best kunnen concluderen dat het een iets met het ander te maken heeft. Het is wel te hopen dat hier snel iets op gevonden wordt, want deze vastlopers, soms wel 3 per avond, zijn hoogst irritant.

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja precies dat mag je toch niet verwachten van dreambox bouwers

had dan de kast iets groter gemaakt

 

ik heb er nou de kap van gehaald en een blower voor gezet even kijk hoe dat gaat

 

ik denk niet dat hij software matig niet in de knoei zit

anders hadden we dat al lang gehoord van de PLI en dan kome ze ook wel met een oplossing ?

groet bert

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ambilight
Origineel bericht van: Ambilight
ja precies dat mag je toch niet verwachten van dreambox bouwers
had dan de kast iets groter gemaakt

ik heb nou de kap er van gehaald en een blower er voor gezet even kijk hoe dat gaat

ik denk niet dat hij software matig niet in de knoei zit
anders hadden we dat al lang gehoord van de PLI en dan kome ze ook wel met een oplossing ?
groet bert

ps: tot dus ver geen vast loper meer gehad het is volgens mij een warmte probleem
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Satellite Europe
Origineel bericht van: allez l'om
het valt mij wel op dat de 800 bij mij vaker vastloopt naarmate het weer warmer wordt, vorige week, toen het minder warm was, had ik ook minder vastlopers. Op basis daarvan zou je best kunnen concluderen dat het een iets met het ander te maken heeft. Het is wel te hopen dat hier snel iets op gevonden wordt, want deze vastlopers, soms wel 3 per avond, zijn hoogst irritant.


Ik heb 'm behoorlijk vrij staan, dus hij kan aardig wat hitte kwijt, maar ik heb er wel last van dat die met 't warme weer last van blokvorming krijgt & dat ligt niet aan m'n LNB's, of de uitzending, aangezien ik 't op m'n andere ontvangers niet heb.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...