Ga naar inhoud


Na een poos loopt box vast., alleen stroom eraf helpt dan nog.


pizzaman323

Aanbevolen berichten

ik heb ook 1 met serienr beginnend met 84 en merk soms op als ik de niet standaart skin gebruik er problemen zijn,

dus soms ligt het aan de skin die men gebruikt,

anders nog nooit problemen mee gehad.

werkt super hier.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 114
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

net 10 minuten naar France 2 HD (tour de france) gekeken, en ja hoor, meteen weer vast. Maar nu op het eerste zicht niet door de warmte, box heeft de hele middag verder uit gestaan (van stroom af) en was ook niet heet toen ik em oppakte om maar weer eens te rebooten. Pfff je betaalt 450 euro (ex hdd) dan mag je toch verwachten dat je probleemloos kunt kijken? Ben altijd fan geweest van DMM, heb een 500, 600 en 7020 die tot alle tevredenheid werken, maar dit apparaat bezorgt me tot nog toe hoofdpijn.

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rinlin
Origineel bericht van: Pirahna
Origineel bericht van: rinlin
Ik heb 2 800's, allebei al meer dan een maand in gebruik.Ook 's avonds niet uitgezet, ze staan altijd aan. EK gekeken en nog nooit een hanger gahad. Ook niet met afspelen opgenomen materiaal op de interne harde schijf.

Heb ik gewoon geluk gehad, of zijn er meer mensen zonder problemen?



Ook ik heb dan geluk?

Ik vind nog steeds dat de tuner wel erg warm wordt, maar tijdens kijken naar tv kanalen, (zowel HD als SD) GEEN enkel probleem.

Moet wel vermelden dat hij af en toe spontaan reboot bij het aanvangen van een opname van de NAS
via media center, mediacenter heb ik er nu dan ook weer afgegooid en speel nu weer via mediaplayer.

Ik ben voor de rest super tevreden over dit kleine wonder boxje.

groet, Pirahna


Pirahna, dat is wel logisch, we hebben de boxen immers samen in een bestelling aangeschaft. Jouw box komt duss met zeer grote waarschijnlijkheid uit dezelfde partij.


Ja duh,

Dat wil niet zeggen dat alles hetzelfde gaat en ik dan dus helemaal geen problemen tegen kom.

1 raar verschijnsel wat ik nu bv heb is:

bij het gebruik van ftp in DCC kan ik maar 1 bestand tegelijk naar de dm800 hdd copieeren,
moet dan dcc opnieuw starten en dan het volgende bestand enz. word ik wel een beetje moe van met al die mp3tjes.
downloaden van de dm800 gaat wel goed.
vreemd hè? bij de 7000 of de 7020 hiermee nooit problemen gehad.

groet, Pirahna

learning all the time

Dm7000 / Dm800

Visosat Bi-sat Hotbird Astra1,2 en 3

NSLU2 320GB

software:Pli Iolite(7000)

Pli-open_DM800

Plasma: Panasonic TH-42PZ80E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo na een week van testen lag bij mij de oplossing van het vatlopen (voorzover het er nu naar uitziet) in het afstellen van de Astra 3 LNB (DUO LNB), hiervan heb ik volgens een schrijven van CD de skew aangepast. Hiermee ook een 1 db winst gehaald op de HD zenders. Diezelfde avond alleen een beeldvasloper gehad maar de box bleef wel bedienbaar. Hiervoor had ik toch wel minimaal iedere 3 dagen een vastloper.

Heb een box uit de 85 serie en draai momenteel Gemini 3.6

Greetz.............René

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast djdakman

Dan kunnen we hier iets van leren namelijk dat het waarschijnlijk niet aan de serie nummers ligt en de warmte , hoewel er boxen zijn die om de 10 minuten vastlopen en bou jou was dat eens in de paar dagen , blijft moeilijk maar komt goed , bedankt voor de feedback f650gsrider smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Gast Niels van Dijk

Goed ik heb ook dit probleem en inderdaad de kant van de tuner kan behoorlijk warm worden. Als test heb ik de 'dm800 op z'n kant gezet ( met het oled schermpje naar boven ) en helemaal geen vastloper meer gehad. Duidelijk dus de warmte die hij aan de onderkant niet kwijt kan blijkbaar.

 

Maar ik zal hem ook eens aanmelden in de hoop een tuner wissel te krijgen als daar het probleem in blijkt te zitten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...