Ga naar inhoud

Na een poos loopt box vast., alleen stroom eraf helpt dan nog.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als je het mij vraagt moeten ze de tunerkaarten omwisselen voor gemodificeerde tunerkaarten.

Zie eerdere topic hierover met de gesoldeerde elco.

Ik heb zelf gelukkig m'n geld teruggevraagd en gekregen want ik zag de bui al hangen.

• Reacties 114
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Gast basje14
Geplaatst:

sinds ik een koeling voor laptop onder heb gezet geen vastlopers meer

Geplaatst:

Heb m'n box gisteren na twee maanden eindelijk gekregen ..... en kan er geen HD kanalen langer dan 3 minuten mee bekijke^n !

2x VU+ Solo 4K, 2x DM8000, 1x DM800, Triax 90cm (13.0° / 19.2° / 23.5° / 28.2°)

Geplaatst:

Ik heb gisteren avond iets uitgeprobeerd wat me ineeens tebinnen schoot mijn wederhelft heeft een laptop die wordt ook heet daar heeft hij een soort ondersetter voor met 2 ventilatoren die op usb werken .

nu die heb ik dus gisterenavond eronder gezet de usb stekker erin en koelen maar lol vanmorgen was die dm800 gewoon koud .dus zie daar warmte oplossing .

overgens mijne geen boot of vastlopers .was een expiriment nav berichten die ik hier las ps die onderzetterr koste ons 16,95 euries

Geplaatst:
Origineel bericht van: Erik Slagter

Interesting, weer die broadcom interrupt handler (wel een ander adres nu).

Hardware gaat eindeloos interrupts afvuren bij oververhitting? Dat had ik ooit met een sata-kaart.

Of het warmte is betwijfel, zelf een test gedaan met een koude box welke tijdens bedrijf gekoeld werd, kastje was nog "ijzerkoud" toen de box toch weer hing.
Dat was pertinent geen "warmtehanger".

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:
Origineel bericht van: Rootical
Als je het mij vraagt moeten ze de tunerkaarten omwisselen voor gemodificeerde tunerkaarten.
Zie eerdere topic hierover met de gesoldeerde elco.
Ik heb zelf gelukkig m'n geld teruggevraagd en gekregen want ik zag de bui al hangen.

Volgens mij heeft de laatste levering van vorige week al gemodificeerde tuners aan boord, kon zo gauw geen laswerkzaamheden meer zien.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:

da's mooi voor diegenen die nog geen 800 hebben en er een in bestelling hebben, nu dus wachten op DMM. Ik hoop dat ze iets doen met Avalons melding

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Geplaatst:

Hey henksat,

kun je dat zien welke levering je hebt gehad ergens in de box?

heb de box nu 3 dagen van ergens vanuit in duitsland besteld......

maar ook deze box loopt regelmatig vast op hd kanalen de andere kanalen geen last.

gr bundy

Dreambox 7020

Dreambox 800 HD

Phillips dsx 6073/03

Geplaatst:
Origineel bericht van: ehvwheelboy
Ik heb gisteren avond iets uitgeprobeerd wat me ineeens tebinnen schoot mijn wederhelft heeft een laptop die wordt ook heet daar heeft hij een soort ondersetter voor met 2 ventilatoren die op usb werken .

nu die heb ik dus gisterenavond eronder gezet de usb stekker erin en koelen maar lol vanmorgen was die dm800 gewoon koud .dus zie daar warmte oplossing .

overgens mijne geen boot of vastlopers .was een expiriment nav berichten die ik hier las ps die onderzetterr koste ons 16,95 euries

Hoe is het met het lawaai wat die dingen produceren...?

In bezit van een

Dreambox 7025

Dreambox 800HD

Dreambox 500HD

Strong 6825 onze campingtuner :-)

Geplaatst:

Citaat:
Volgens mij heeft de laatste levering van vorige week al gemodificeerde tuners aan boord, kon zo gauw geen laswerkzaamheden meer zien.
Klopt, de 800ers die beginnen met s/n 86....... die hebben in ieder geval geen zichtbare extra condensator onder de tuner hangen.

grtz arie

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Geplaatst:
Origineel bericht van: bundy6073
Hey henksat,

kun je dat zien welke levering je hebt gehad ergens in de box?

Ja, in het BIOS staat de volgende info:

Code:
│ Product                     DM800                                            │ Bootloader Version          Build #61, built 20080521                        │ Board revision              0                                                │ Serial Number               861613000013531                                  │ MAC Address                 00:09:34:27:bc:32                                │ Production Date             2008/06/16 

Member of the PLi team

Geplaatst:
Origineel bericht van: allez l'om
hoe kun je dat opzoeken?

Box in stopmode zetten, dus net zoals je via je browser wilt flashen, dan telnetten naar de box op het IP welke in het display staat.
Daarna kun je via het menu welke verschijnt deze info zien, daarna via exit--save en reboot het menu verlaten zónder iets te veranderen, box start dan weer gewoon op.

Member of the PLi team

Geplaatst:

tja this ook zo raar

de box draait super zo lang je maar geen HD kijkt

Maar ja als HD kijkt kan i met 10 min all mot vast zitten

ik heb hem gistermiddag wel 3 uur naar Premiere HD gekeken geen vast loper en zo in eens begint i weer

ohh ja er zit ook een wit kaartje in licht op de bodem in de box waar dient i voor

ik heb er wel een blower boven gemaakt want de blijft gloeit heet worden nou is i lekker koel Nou dat HD verhaal nog

this zo jammer want het is echt een super beeld dat HD

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen