Ga naar inhoud


(7020) start steeds op met Common Interface


Neptunus

Aanbevolen berichten

Als ik de 7020 reboot start de box steeds op het Common Interface als CAM, ik heb dan dus geen beeld en moet steeds CCcam handmatig opstarten. Wie kent de oorzaak? confused

 

Image is de laatste Gemini.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites


Is er geen save mogelijkheid in Gemini.Sorry ik weet het niet want ik heb geen gemini in mijn 7020.In draai met Nabilo en dan komt hij na een reboot netjes terug met de cam waar hij mee afgesloten is.

Als ik het goed begrijp heeft hij dit alleen met een reboot en niet vanuit stand by mode.

Het is voor jou ook moeilijk om een andere image te proberen omdat ik begreep dat je zowel de 7020 als de 7025 in share hebt staan.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie geen save mogelijkheid, bovendien heeft hij (of is het een zij?) het altijd gedaan.

 

Ik kan wel andere images uitproberen want beide boxen hebben multiboot en ik ga binnenkort sowieso weer eens met Pli of met Ronaldd spelen. blush

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je alles correct hebt ingesteld onder gemini moet je effe een deep sleep doen, oftewel hij schrijft alle instellingen weg en is dan alleen nog via de power knop op front op te starten.

Dan bewaart hij wel alle instellingen en ook de juiste cam.

Als je dan een reboot doet werkt het wel.

 

groeten,JBnl

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je het in automatische mode gezet (gele knop) en dan onder de rode knop je CCcam ingevoerd bij bv CD transponder,ook eens met de groene knop testen of die CCcam herstart op 2.0.9.

en dan eens herstarten van je box en dan zou die moeten werken,

veel succes ermee.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sluit eens af met afsluiten en start dan de box vanuit de uit stand op ipv reboot.

Veel instellingswijzigingen worden pas definitief bij het afsluiten.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...