Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Neptunus

(7020) start steeds op met Common Interface

Aanbevolen berichten

Als ik de 7020 reboot start de box steeds op het Common Interface als CAM, ik heb dan dus geen beeld en moet steeds CCcam handmatig opstarten. Wie kent de oorzaak? confused

 

Image is de laatste Gemini.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Is er geen save mogelijkheid in Gemini.Sorry ik weet het niet want ik heb geen gemini in mijn 7020.In draai met Nabilo en dan komt hij na een reboot netjes terug met de cam waar hij mee afgesloten is.

Als ik het goed begrijp heeft hij dit alleen met een reboot en niet vanuit stand by mode.

Het is voor jou ook moeilijk om een andere image te proberen omdat ik begreep dat je zowel de 7020 als de 7025 in share hebt staan.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zie geen save mogelijkheid, bovendien heeft hij (of is het een zij?) het altijd gedaan.

 

Ik kan wel andere images uitproberen want beide boxen hebben multiboot en ik ga binnenkort sowieso weer eens met Pli of met Ronaldd spelen. blush

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Als je alles correct hebt ingesteld onder gemini moet je effe een deep sleep doen, oftewel hij schrijft alle instellingen weg en is dan alleen nog via de power knop op front op te starten.

Dan bewaart hij wel alle instellingen en ook de juiste cam.

Als je dan een reboot doet werkt het wel.

 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

heb je het in automatische mode gezet (gele knop) en dan onder de rode knop je CCcam ingevoerd bij bv CD transponder,ook eens met de groene knop testen of die CCcam herstart op 2.0.9.

en dan eens herstarten van je box en dan zou die moeten werken,

veel succes ermee.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Sluit eens af met afsluiten en start dan de box vanuit de uit stand op ipv reboot.

Veel instellingswijzigingen worden pas definitief bij het afsluiten.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Iedereen bedankt voor het meedenken. wink

 

Ik heb de box helemaal uitgezet en weer opgestart en het probleem is opgelost.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

  • Wie is er online   0 leden

    Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Lees alvorens je verder gaat onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.