Ga naar inhoud


Nelson Mandela van kleur verschoten op philips TV


Aanbevolen berichten

Heren,

 

Ik zet vanmorgen mijn Philips TV type 17PT1565 aan komt Nelson Mandela met een prachtig paars hoofd in beeld hetgeen overigens prachtig kleurde bij het lila gezicht van de nieuwslezeres. :D

 

De kanaal cijfertjes die normaal groen zijn, zijn vandaag helder rood.

 

Overigens vertoont het scherm niet overal deze afwijking. Onderaan het scherm zijn wel de goede kleuren te zien.

 

Wat is er aan de hand? Is mijn slaapkamer TV nu naar de eeuwige jachtvelden?

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nou, inderdaad daar lijkt het wel een beetje op. Maar nee dus. De TV staat in de slaapkamer zonder elektrische apparaten of magneten in de buurt.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De TV staat normaal standby. Heb hem de hele nacht uit gehad. En wat denk je? Doet het weer gewoon! Schiet mij maar lek! Kijken hoelang dit duurt.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, want als je de tv in standby laat staan werkt de ptc niet en ook niet de demagnetisatie. Met het gevolg dat er kleurvlekken kunnen optreden. Altijd tv uitzetten en het probleem is opgelost.

 

groeten,

 

topie

Topfield TF5000ci met aston 1.05, Amiko alien 8900, 80cm schotel gericht op astra 1 en 3 (duo lnb)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik bedoel; nooit in standby laten staan. Dus wanneer deze niet gebruikt wordt volledig uitzetten. Als je m de volgende keer weer aanzet met de schakelaar werkt de demagnetisatie en krijg je dus geen kleurvlekken. In standby werkt het demagnetisatie circuit bij dit model niet met gevolg dat je dus kleurvlekken kan krijgen. (zoals je al zeg, columbo)

 

groeten

 

topie

Topfield TF5000ci met aston 1.05, Amiko alien 8900, 80cm schotel gericht op astra 1 en 3 (duo lnb)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...