Ga naar inhoud


hulp gezocht bij updaten naar 2.3 Diablo


Aanbevolen berichten

Wie in de buurt van Breda kan mij helpen met het updaten naar versie 2.3. Ik heb Visa kaart maar snap het niet helemaal hoe dit te doen.

HOMECAST HS 5101 CI HDTV (Duitse firmware) / Philips 32-8404H/ triax 88 cm- draaibaar CD+TVV /Diablo Light/Aston. Strong 6355 + 60 cm Triax (voor op vakantie)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik woon niet echt vlakbij, maar misschien heb je hier wat aan.

Ik heb het zelf ook gedaan een paar weken geleden.

 

Ga naar de site http://commercieel/ (hopelijk haalt de censuur hem niet weg, anders hier nog eens [commerciele link]

Daar staat een korte handleiding. je moet eerst de software downloaden die op hun website staat en installeren. Dan moet je gewoon volgens wat er gevraagd wordt. Het is erg eenvoudig. De update kost echter wel 30 euro... maar dat is het op zich wel waard

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sverige
Ik woon niet echt vlakbij, maar misschien heb je hier wat aan.
Ik heb het zelf ook gedaan een paar weken geleden.

Ga naar de site http://commercieel/ (hopelijk haalt de censuur hem niet weg, anders hier nog eens [commerciele link]

Daar staat een korte handleiding. je moet eerst de software downloaden die op hun website staat en installeren. Dan moet je gewoon volgens wat er gevraagd wordt. Het is erg eenvoudig. De update kost echter wel 30 euro... maar dat is het op zich wel waard


En, wat heel belangrijk is, je moet een Cas2 of 3 interface hebben.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, kost geld en is dus commercieel, daarom een slotje erop en de url's verwijderd.

 

Commerciele uitingen zijn nou eenmaal niet toegestaan op SAT4ALL.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...