Ga naar inhoud


Nieuwsbrief JULI CanalDigitaal


Johan45

Aanbevolen berichten

Vandaag binnen gekregen :D

 

JULI 2006

Nieuwe zenders - ARTE HD - Luxe TV HD - Eurosport 2 - TV Oranje - XXX Xtreme - Etalagekanaal

 

 

NIEUWE ZENDERS

 

Deze maand voegt CanalDigitaal weer diverse

nieuwe topzenders toe aan het zenderaanbod. Wilt u ook naar de nieuwe zenders kijken? Zorg er dan voor dat u beschikt over het zenderpakket waar de betreffende zender in voorkomt.

 

Afhankelijk van uw merk en type satellietontvanger, kunt u de CanalDigitaal zenderlijst (PDF) opnieuw inladen op uw ontvanger. Anders kunt u de zender handmatig toevoegen aan uw zenderlijst met behulp van de onderstaande informatie. Hoe u dit doet, leest u in de handleiding van uw satellietontvanger.

 

Wij wensen u in ieder geval veel kijkplezier!

 

NIEUW: ARTE HD

Arte HD

 

De Duitse cultuurzender ARTE HD is met ingang van

1 juli 2008 vrij te ontvangen via ASTRA 19,2. Dat betekent volop genieten van kunst, cultuur en muziek in High Definition. En wel exclusief, want op dit moment is ARTE HD uitsluitend te ontvangen via de satelliet.

 

Lees meer over HDTV via de satelliet en de benodigdheden voor HDTV.

 

ASTRA 19,2 - Freq: 11362 – H – 22000 – 2/3

 

NIEUW: LUXE TV HD

Luxe TV HD Ook de zender Luxe TV HD is met ingang van juli 2008 vrij te ontvangen via ASTRA 23,5. De wereld van de luxe komt iedere dag aan bod, in al zijn facetten: huizen, interieur, sport, recreatie, hotels, gastronomie, beauty, fashion, jachten, juwelen en horloges...

Geniet ervan met Luxe TV in HD!

 

Denk eraan dat u voor ontvangst van HDTV ook een geschikte HDTV-ontvanger nodig hebt.

 

ASTRA 23,5 - Freq: 12032 - H - 27500 - 9/10

 

NIEUW: EUROSPORT 2

Eurosport 2 In de loop van juli 2008 wordt de zender Eurosport 2 beschikbaar voor alle abonnees met het Entertainment- en Top-pakket. Dé zender voor liefhebbers van extreme sporten, teamsporten en entertainment.

 

ASTRA 19,2 - Freq: 12382 - H - 27500 – 3/4

 

TV ORANJE IN HET BASIS-PAKKET

TV Oranje Vanaf 1 juli 2008 kunnen ook alle abonnees met het Basis-pakket genieten van de muziekzender TV Oranje. Met TV Oranje geniet u overdag en in de vroege avonduren van de allerbeste hits van Nederlandse bodem.

 

ASTRA 19,2 - Freq: 12343 – H - 27500 - 3/4

 

NIEUW: XXX XTREME

XXX Xtreme CanalDigitaal biedt in de loop van de maand juli de erotiekzender XXX Xtreme aan ter vervanging van de zender Private Spice. CanalDigitaal betreurt de beslissing van Private Spice om niet langer uit te zenden via ASTRA 19,2, maar is verheugd in plaats daarvan XXX Xtreme te kunnen aanbieden aan abonnees met het Entertainment- en Top-pakket.

 

ASTRA 19,2 - Freq: 12382 - H - 27500 – 3/4

 

ETALAGEKANAAL: LITE TV

Lite TV

 

Het muziekkanaal Lite TV dat zich volledig richt op vrouwelijke kijkers is ook in de maand juli te zien op het Etalagekanaal op ASTRA 23,5. Het kanaal is zeer populair gebleken en zal daarom een maand langer te ontvangen zijn via het Etalagekanaal. U kunt ASTRA 23,5 makkelijk ontvangen met behulp van de DUO LNB.

 

ASTRA 23,5 - Freq: 11739 – V - 27500 - 3/4

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


ARTE HD is nu ook al te ontvangen maar Luxe TV HD kan ik op de aangegeven frequentie niet vinden.

Kan iemand Luxe TV HD al ontvangen of ben ik iets te snel want er staat 'met ingang van juli' en dat kan misschien ook wel 2 juli zijn.

 

Overigens zie ik dat Arte HD in 4:3 uitzendt en dat kan toch naar mijn mening nooit HD zijn of verkondig ik nu kul?

Wat me eveneens opvalt is dat de kwaiteitslevel van Arte HD zowat 100% is en dat is ongekend hoog.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Het is het kanaal dat uitzend onder de naam "Astra HD Demo" Die zit er al enige tijd.

Arte HD heeft dezelfde programmering als Arte en daar zitten dus ook 4:3 programma's bij.

Alfons, als we jou toch niet hadden.
Bedankt, v.w.b. "Astra HD Demo" daar was ik zo 1-2-3 niet opgekomen want die zie ik wel.
Nu zal binnenkort wel een naamwijziging worden doorgevoerd.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast PieterB

Gek, ik krijg nooit een nieuwsbrief, terwijl ik me er wel zelfs al een aantal keren voor heb ingeschreven. Ik moet het nieuws altijd van deze site vernemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: PieterB
Gek, ik krijg nooit een nieuwsbrief, terwijl ik me er wel zelfs al een aantal keren voor heb ingeschreven. Ik moet het nieuws altijd van deze site vernemen.


Doe ik graag voor je, ik zal er in de toekomst wat meer aandacht aan besteden. laugh

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jakkoi
ik heb de nieuwe zenders kunnen vinden alleen Luxe tv hd zie ik niet staan en kan ik ook niet vinden met een scan....


Dat is alweer achterhaald er staat nu "Astra HD demo" met een paar videokanalen niet in HD momenteel heb ik alleen geluid op het demo kanaal. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Het is het kanaal dat uitzend onder de naam "Astra HD Demo" Die zit er al enige tijd.

Ik weet niet of het aan mij ligt maar sinds een paar dagen heb ik op Astra HD Demo (de toekomstige 'Luxe TV HD') alleen nog maar geluid en geen beeld.
Zijn dit de voorlopers voor de overgang naar 'Luxe TV HD'?

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...