Ga naar inhoud


Wie heeft er wel/geen probleem met nieuwe 800 met serienr. 86xx


druup

Aanbevolen berichten

hallo heb ook nummer 86 heb het weer terug gestuurd en dinsdag terug gekregen en doet het nu goed op alle hd kanalen vandaag hele dag op hd gekeken en geen probleem meer was mijn dreambox 10 dagen kwijt groeten herman

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 328
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Mijn DM800 met serienr. 87xxxx doet het ook prima, met uitzondering van geen geluid op Discovery HD. Geen freezes opgemerkt of iets dergelijks...

 

Canal+ kaart wordt ook netjes gelezen (CCAM), gister getest tot in de vroege uurtjes.

 

Vandaag probeer ik GBOX 2.25 erop te zetten.

--------------------

Dreambox 800-HD

VisioSat Quatro LNB's (Astra 1/ Astra 2 / Astra 3 /HotBird (HB))

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

hou inderdaad rekenig met verzenden

de mijne is nu een week weg

en track en tracer werkte de eerste dagen niet

en hij was nog niet bij DMM via mail contact gehad

nu werkt track en trace weer spontaan

en staat op zending zit in aflever route

is dus morgen 8 dagen onderweg daarheen

gr cor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: startrpr
dm800 met serie nummer 87xxxxxxxx hangt binnen 30 minuten, heb wel een hardeschijf ingebouwd, zal deze extern doen en een grotere interne fan inbouwen, kijken of het beter gaat. Ben wel erg teleur gesteld, is niet naar te kijken zo.


Dat is wel een heel snel oordeel, effe de dreambox 800 in een paar woorden de grond in boren !!!!
De box is zo ontwikkeld dat je er een interne HD in kan bouwen.
Hou nu eens op met dat warmte probleem en een fan er in bouwen.

Hij wordt niet te warm, de box moet er tegen kunnen.

Zet er de laatste originele image in, scan de zenders en ga dan evantueel klagen over de box als je problemen tegen komt.
Doe eventueel de test die HIER omschreven staat om je box nog beter te testen.

Werkt de box goed met de originele image en heeft hij de test doorstaan, dan moet je de fout ergens anders gaan zoeken.

BTW als je een fan in de box gaat bouwen kan zelfs de garantie vervallen.

Grts
Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ook een 800 HD met begin cijfers 86. De legale leverancier uit Aalsmeer belde of hij vastliep op de HD kanalen, en inderdaad op HD kanalen liep hij vast, maar op de normale kanalen niet. Breng hem vanavond terug en hoop hem spoedig weer terug te hebben.

 

Rob

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast gerard0610

Heb sinds 3 weken een DM800 met serie nr. 86...

 

Ik heb geen vastlopers. Ik heb hem toch als test 6 uur aan laten staan op een HD zender.

Hij wordt wel redelijk warm.

 

Heb ik dan zo,n geluk gehad?

 

Of is het dan toch niet zo zeer een serie nr gerelateerd probleem maar bij bij een X-percentage van alee tot nu toe uigebrachte series?

 

Groet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik heb er een met nr 86 , geen noemenswaardige problemen al laat ik hem een dag op een hd kanaal staan word hij nog niet zo warm als een 7000,zapt prima beeld oke!

 

Groet Willy

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er een uit de 85 serie en die loopt minstens een keer per dag vast. Dan moet ik minsten een uur wachten voor ie afgekoeld is en dan pas wil ie weer opstarten.

Ik heb verschillende images geprobeerd maar dat maakt niet uit, momenteel staat er Ronaldd op.De HD heb ik al afgekoppeld, maakt ook niet uit.

Ik wil hem wel terugsturen, alleen weet ik niet waarnaartoe, want ik heb hem door iemand mee laten brengen uit Duitsland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pa senior
Ik heb er een uit de 85 serie en die loopt minstens een keer per dag vast. Dan moet ik minsten een uur wachten voor ie afgekoeld is en dan pas wil ie weer opstarten.
Ik heb verschillende images geprobeerd maar dat maakt niet uit, momenteel staat er Ronaldd op.De HD heb ik al afgekoppeld, maakt ook niet uit.
Ik wil hem wel terugsturen, alleen weet ik niet waarnaartoe, want ik heb hem door iemand mee laten brengen uit Duitsland.


Neem even contact met dream zelf, tenminste als je een factuur hebt.
Ze vragen je dan de box rechtstreeks naar hen op te sturen !
Dream ticket site

Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo

Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...