Ga naar inhoud


Wie heeft er wel/geen probleem met nieuwe 800 met serienr. 86xx


druup

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Gizmo
Ik heb die van mij verstuurd op 9-7 en is 11-7 bij DMM aangekomen.
Ik hoor er niks meer over, ze reageren niet op emails, vindt het een zeer slechte service zo.
Voordat ik hem had opgestuurd zeiden ze dat ik hem binnen 5 dagen weer retour heb. Is nu bijna 4 weken weg.


Nou dat is inderdaad alles behalve netjes. We kennen natuurlijk de situatie niet precies, want er zijn ook mensen die het vreemd vinden dat ze in het weekend geen antwoord krijgen, of op een kantoordag niet binnen 5 minuten antwoord krijgen.
4 weken voor een reparatie vind ik in deze situatie ook echt veel te lang. Ik ben in ieder geval blij dat ik er geen gekocht hebt als ik alle ellende zo lees.
Ik moet wel zeggen dat als mijn box meteen al niet goed werkte zoals die van jullie, ging ik er mee terug naar de dealer en zou ik een andere vragen of in ieder geval een vervangend toestel.
Ik zou hem in ieder geval zeker niet naar Duitsland opsturen.
Maar ja, in de meeste gevallen zal het hier ook om 800's gaan die ergens in Duitsland online bestelt zijn, anders hadden jullie dat ook wel gedaan neem ik aan.

Ron
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 328
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Heb hier de 84-- serie is ook prima verder alleen de warmte, maar dat heb ik opgelost, een koelrib op de processor en een fan er in .

Word niet meer heet .in standbij word ie warmer.. hier werkt ie 100 procent..Ben tevreden mens.Diseq heb nu ook opgelost. Groetjes allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Testarossa
Origineel bericht van: Toxic[Q
....
Ik moet wel zeggen dat als mijn box meteen al niet goed werkte zoals die van jullie, ging ik er mee terug naar de dealer en zou ik een andere vragen of in ieder geval een vervangend toestel.
Ik zou hem in ieder geval zeker niet naar Duitsland opsturen.
Maar ja, in de meeste gevallen zal het hier ook om 800's gaan die ergens in Duitsland online bestelt zijn, anders hadden jullie dat ook wel gedaan neem ik aan.

Ron


Was het allemaal maar zo mooi en makkelijk.
Ik heb voor de mijne een kleine €40 meer betaald bij één van de door deze site goedgekeurde dealers net om die reden die u vernoemd.
Box bleek niet gezond te zijn, omruilen was niet mogelijk wegens geen voorraad (DMM levert niet meer tot ze dit porbleem opgelost hebben ?! ) en de demo modellen mogen de zaak niet verlaten. Verder niets te klagen over de service maar na 2 weken krijg ik te horen dat het nog zeker 3 tot 4 weken kon duren voordat ik mijn box terug zou krijgen.
Wel is doorgegeven aan DMM ze ze hem rechtstreeks naar mij toe mogen sturen ipv eerst nog langs de dealer te laten passeren.

Volgende keer koop ik voor dat prijsverschil netjes op een internet site. :P
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb die van mij bij een officiele NL DMM dealer gekocht.

Ik had hem daar naar toe kunnen brengen en een nieuwe kunnen vragen , alleen was de kans zeer groot dat deze hetzelfde probleem had.

Voor op mijn werk heb ik er ook 1 aangeschaft en deze had exact hetzelfde en is ook retour DMM

Origineel bericht van: Toxic[Q
]
Origineel bericht van: Gizmo
Ik heb die van mij verstuurd op 9-7 en is 11-7 bij DMM aangekomen.

Ik hoor er niks meer over, ze reageren niet op emails, vindt het een zeer slechte service zo.

Voordat ik hem had opgestuurd zeiden ze dat ik hem binnen 5 dagen weer retour heb. Is nu bijna 4 weken weg.

 

Nou dat is inderdaad alles behalve netjes. We kennen natuurlijk de situatie niet precies, want er zijn ook mensen die het vreemd vinden dat ze in het weekend geen antwoord krijgen, of op een kantoordag niet binnen 5 minuten antwoord krijgen.

4 weken voor een reparatie vind ik in deze situatie ook echt veel te lang. Ik ben in ieder geval blij dat ik er geen gekocht hebt als ik alle ellende zo lees.

Ik moet wel zeggen dat als mijn box meteen al niet goed werkte zoals die van jullie, ging ik er mee terug naar de dealer en zou ik een andere vragen of in ieder geval een vervangend toestel.

Ik zou hem in ieder geval zeker niet naar Duitsland opsturen.

Maar ja, in de meeste gevallen zal het hier ook om 800's gaan die ergens in Duitsland online bestelt zijn, anders hadden jullie dat ook wel gedaan neem ik aan.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]
Origineel bericht van: Gizmo
Ik heb die van mij verstuurd op 9-7 en is 11-7 bij DMM aangekomen.
Ik hoor er niks meer over, ze reageren niet op emails, vindt het een zeer slechte service zo.
Voordat ik hem had opgestuurd zeiden ze dat ik hem binnen 5 dagen weer retour heb. Is nu bijna 4 weken weg.


Nou dat is inderdaad alles behalve netjes. We kennen natuurlijk de situatie niet precies, want er zijn ook mensen die het vreemd vinden dat ze in het weekend geen antwoord krijgen, of op een kantoordag niet binnen 5 minuten antwoord krijgen.
4 weken voor een reparatie vind ik in deze situatie ook echt veel te lang. Ik ben in ieder geval blij dat ik er geen gekocht hebt als ik alle ellende zo lees.
Ik moet wel zeggen dat als mijn box meteen al niet goed werkte zoals die van jullie, ging ik er mee terug naar de dealer en zou ik een andere vragen of in ieder geval een vervangend toestel.
Ik zou hem in ieder geval zeker niet naar Duitsland opsturen.
Maar ja, in de meeste gevallen zal het hier ook om 800's gaan die ergens in Duitsland online bestelt zijn, anders hadden jullie dat ook wel gedaan neem ik aan.

Ron


box opsturen naar duitsland was op verzoek van DMM
zodat het allemaal wat sneller gaat
ook ik hebt hem gewoon in nederland gekocht
zit wel iets in als hij namelijk via de winkelier terug gaat
ligt hij daar waarschijnlijk ook eerst een paar weken voordat ze hem opsturen
naar duitsland
overigens de service van DMM via mail was verder goed
kreeg keurig iedere keer antwoord via mijn mails
we moeten ook niet vergeten dat het daar nu vakantie tijd is
dus ze zullen ook niet met de volle bezetting werken
gr cor
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gizmo
Ik heb die van mij verstuurd op 9-7 en is 11-7 bij DMM aangekomen.
Ik hoor er niks meer over, ze reageren niet op emails, vindt het een zeer slechte service zo.


Had hetzelfde probleem. Na ongeveer 1.5 week zeiden ze, dat hij op maandag terug zou worden gestuurd. Alleen wat ze er niet bij zeiden, is welke week dat zou zijn.
Bij x maal navragen, kreeg ik geen antwoord meer !!
Klaarblijkelijk zijn ze teveel bezig met het regelen van een betaalde beta test voor de 8000, ipv de problemen op te lossen met de 800 (dezelfde mensen van support zijn daar mee bezig).

Gelukkig heb ik na bijna 4 weken een niet goed werkende box terug gekregen, dus ik ben een uiterst tevreden klant mad

2x VU+ Solo 4K, 2x DM8000, 1x DM800, Triax 90cm (13.0° / 19.2° / 23.5° / 28.2°)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap niet dat hun nog steeds z'n grote groep mensen hebben wie perse deze decoders wil hebben(en zeker voor dat geld) vanaf de 7000 hebben ze al opstart problemen en dat is dus bij de laaste versie tot nu toe (de 800) nog steeds das toch wel raar hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: merlin1
Ik snap niet dat hun nog steeds z'n grote groep mensen hebben wie perse deze decoders wil hebben(en zeker voor dat geld) vanaf de 7000 hebben ze al opstart problemen en dat is dus bij de laaste versie tot nu toe (de 800) nog steeds das toch wel raar hoor.


Ik snap jou reactie niet!

Wanneer heb jij je DM7000 gekocht en voor welke prijs? De 429/449 pleuries vind ik nog wel meevallen voor deze PROBLEEMLOZE box.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: NDS4Ever


Ik snap jou reactie niet!

Wanneer heb jij je DM7000 gekocht en voor welke prijs? De 429/449 pleuries vind ik nog wel meevallen voor deze PROBLEEMLOZE box.


hoop dat je het niet over de 800 hebt als je spreekt over een probleemloze box.

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan hoop je verkeerd want ik heb t over de 800! Geen enkel probleem met wat dan ook.....

 

Ik denk dan aan:

 

Interne HD (250 GB)

Externe E-SATA HD (500 GB)

Opnemen/Afspelen HD content.

Timer

CS

Afstandbediening

Etc.

 

Oh ja, Gemini image!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan heb jij geluk. Er zijn boxen die perfect werken, maar ook die verre van perfect werken, maar die zijn in dit topic ruimschoots aan bod gekomen. Gelukkig voor jou heb jij er een die prima functioneert. Ruilen? :D

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet iemand misschien hoe lang te wachten eer er 1 te bestellen.

Heeft Dream vermeld wanneer ze de problemen opgelost hebben en het veilig is een bestelling te plaatsen.

 

B17 frown

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...