Ga naar inhoud


problemen met popcorn hour


Aanbevolen berichten

wpw heeft gelijk als je op de enter toets drukt (middelste ronde in de 4 kwadranten) speelt hij er eentje af. Druk je nu daaronder op de play toets (dichte pijltje naar rechts) behoort hij de hele map af te spelen.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: winwiz
wpw heeft gelijk als je op de enter toets drukt (middelste ronde in de 4 kwadranten) speelt hij er eentje af. Druk je nu daaronder op de play toets (dichte pijltje naar rechts) behoort hij de hele map af te spelen.

Thx winwiz en wpw. Het werkt idd zo als je 1 map hebt met daaronder alleen maar mp3's. hier kan ik iig verder mee.
alleen als je een mappen structuur eronder hebt werkt het niet
zoals bij dit voorbeeld verzamel map cafe del mar daaronder mappen 1 t/m 14. Ik zal nog eens verder zoeken of daar een oplossing voor is.
anyway thx
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is daar (voorlopig) geen oplossing voor.

De door WPW en Winwiz aaangegeven oplossing werkt maar één map diep en niet op een hele daaronder liggende mappenstructuur.

Dit zou ook wel een erg complexe bestuuring vragen want het is dan niet persé noodzakelijk dat onder de volgende map ook weer een MP3 map staat.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...