Gast rakejake Geplaatst: 16 juli 2008 Geplaatst: 16 juli 2008 ik heb verschillende films staan op de harde schijf van de dm en zou deze graag kopieren naar de pc. Als ik de enigma2 webinterface open en ga naar de map movies,dan zie ik de opgeslagen films. sommige films kan ik zonder probleem overzetten naar de pc. Maar bij de meeste film lukt dit niet.dit krijg ik als melding "De pagina kan niet worden weergegeven" hoe kan ik dit oplossen?? ik heb vlcplayer op de pc en DCC ALVAST BEDANKT
Neptunus Geplaatst: 16 juli 2008 Geplaatst: 16 juli 2008 Met een FTP programma zoals Total Commander of DCC moet overzetten van het TS bestand geen enkel probleem zijn. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Tonskidutch Geplaatst: 16 juli 2008 Geplaatst: 16 juli 2008 wel dat zou moeten kunnen, maar niet zonder meer. via je webinterface, gebruik je een webbrowser en dus de temporaire opslag en je maakt dus eerst enkele vormen van een lus; tijdelijke opslag (cache) van hetgeen je denkt 1:1 te kopieren, verplaatsen. (die tussentijdsopgeslagen bestanden gaan afhankelijk van je instellingen, vaak via de C:/documents and settings/%username%/temp) (systemvariabelen) en ook nog eens deels afhankelijk van je virtueel geheugen ingesteld door windows zelf of door jou manueel kan je c:/ map extreem belast worden... en de pagefile die te klein is. pagefiles staan meestal om en nabij op een gigabyte of twee. zodanig wordt het systeem belast dat je eigenlijk alleen maar middels swap-bewegingen op hdd urenlang een bestand bent aan het heen en weer schuiven van een echte locatie, via twee tussenopslag locaties (virTueel) naar een definitieve plek. op je dm 7025 kun je samba activeren en dus de hdd van je dm 7025 als netwerkmap kunt integreren op je Windows PC.. dan gaAt het per definitie sneller....> maar regel ook waar de tussenopslag / cache en pagefile staan cheers Bring' den Vorschlaghammer mit Element of Crime
Gast rakejake Geplaatst: 16 juli 2008 Geplaatst: 16 juli 2008 BEDANKT Dit is mij nu duidelijk. Hopelijk is dit proleem dan ook opgelost. ga dit nu eens proberen groetjes
boaz Geplaatst: 16 juli 2008 Geplaatst: 16 juli 2008 Sommige opnames hebben "rare" tekens in de naam, die willen ook nog wel eens problemen geven. Met name dreamTS is daar gevoelig voor. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen