Ga naar inhoud


[all] Wat is jou favorieten plugin


ghostecho

Aanbevolen berichten


Tuxmail, tijdens de reclame even de mail doornemen en de spam gelijk op de server al weggooien.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk nu word het een en ander duidelijk, en komt de zin van mijn vraag ook te voor schijn.

Tuxmail, RSS Reader, worden gebruikt tijdens het kijken naar een programma tijdens reclame.

Dat zet mij dus aan het denken, het zou dus mooi zijn als deze plug-in mee draaien op de achtergrond en bij veranderingen even een melding ( symbooltjes)geven tijdens het lopende programma. Wie weet, als veel mensen de zelfde plug-in gebruiken, ziet er ook wel iemand het als een uitdaging om de plug-in aan te passen/uitbreiden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ghostecho

Dat zet mij dus aan het denken, het zou dus mooi zijn als deze plug-in mee draaien op de achtergrond en bij veranderingen even een melding ( symbooltjes)geven tijdens het lopende programma.


Dat doet tuxmail al, geeft keurige melding als er nieuwe mail is,op scherm en/of gesproken woord.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satkijker7020

De RSS-reader is ook mijn favoriete plugin, vooral om het dreamboxboard in de gaten te houden.

 

Kan iemand mij vertellen of de rss feed van het sat4all board het alweer doet, en zoniet op wat voor termijn het wel weer gaat draaien.

 

Ik vind het echt een gemis dat ik het board niet meer in de gaten kan houden via mijn dreambox.

 

Mvg

 

Satkijker

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier is de dreamnetcast/streamripper favoriet. RSS feeds lijken mij ook handig alleen weet ik nog niet hoe ik ze aan mijn eigen wensen aan moet passen.Misschien kan iemand dit vertellen waar ik de info hierover kan vinden?

db 7020s Gemini 4.3/ echostar 890DB-2ci/ premiumX 7100 PGU

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast patje7of9

De IMDB plugin, zo kom je te weten in welke ratio de film gemaakt is want veel TV-zenders tonen een film in 4:3 (Pan and Scan) madmad uit en als je dan naar de IMDB plugin kijkt zie dat de film in breedbeeld gemaakt is(ratio 2:35:1 of 1:85:1) en ook hoeveel sterren de film waard is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: patje7of9
De IMDB plugin,


Inderdaad een oude favoriet, helaas werkt deze al tijden niet meer op een 7000. Jij hebt zeker de E2 versie?

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...