Ga naar inhoud


Geen ontvangst meer van enkele HD zenders CanalDigital.


satsi

Aanbevolen berichten

Het klopt wel dat je schotel exact uitgericht moet staan op de (oude) transponder anders heb je problemen. Ik gebruik een Diablo cam en had tot vorige week nog beeld, nu ook niet meer wat heel vreemd is want ik heb een HD abo. Het is wel de omgekeerde wereld om een Aston cam te adviseren

HOMECAST HS 5101 CI HDTV (Duitse firmware) / Philips 32-8404H/ triax 88 cm- draaibaar CD+TVV /Diablo Light/Aston. Strong 6355 + 60 cm Triax (voor op vakantie)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast DIGITAAL51

Na 4 dagen geen HD zenders nu ineens weer alle hd kanalen binnen het pakket te zien. Zelf niets meer gedaan. Ik vermoet dat nu pas de juiste activeringspuls gehad heb.

Clarke 5000 met hd pakket abonnement.

Zou er een belletje zijn gaan ringkelen bij CD? Er waren wel erg veel klachten over wegvallen HD zenders bij HD abonees.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga ook echt geen Aston module kopen daar ik 3 maanden alle Hd zenders van CDS heb kunnen ontvangen,kan het toch niet zo zijn dat het nu ineens niet meer mogelijk is.Ik kan nu zelf even niets controleren want ik ben even afwezig en ga vrijdag wel weer aan de slag ermee.Ik lees dat Digital 55 ze nu na 4 dagen weer kan ontvangen dus ik kijk wel of ze bij mij misschien ook binnen komen.Wat betreft de schotel daar is niets mis mee de signaalsterkte is n.l.niet veranderd ondanks dat de signaal sterkte t.o.v de transponder van HD een (vlaamse) minder is.

Gr. Satsi

Link naar reactie
Delen op andere sites

DIGITAAL51,

Digitaal 55 in mijn vorige bericht moet DIGITAAL51 zijn,het is trouwens wel toevallig dat ik gistermorgen on 9.00uur telefonisch contact heb gehad over dit onderwerp met CDS en dat zij ondanks dat ik dan maar een module moet aanschaffen ook nog een herstart zou sturen.Ik was nogal kwaad omtreft de aanschaf van de module en heb haar toen gezegt dat er andere sat.kijkers de zelfde problemen hadden.Waarschijnlijk heeft dat geholpen,in iedergeval bij jouw, vrijdag weet ik of het bij mij ook gelukt is.

Gr.Satsi

Link naar reactie
Delen op andere sites

De CT5000C heeft een ingebouwde kaartlezer, je zou sowieso geen cam nodig moeten hebben.

 

Bijzonderheid is wel dat het kaartje op kop erin moet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het CAM verhaal lijkt mij ook onzin.

Met de Diablo of Dragon had ik ook sinds ca. 1 week geen beeld meer op Ned.1 HD. Nu plotseling wel..

 

Dank dus aan degenen die bij CD geklaagd hebben..

 

 

 

VU+ Solo2 met VTI 5.1.0 - NanoXX 9500HD - Topfield TF7700HSCI - 78cm Philips schotel draaibaar van 68.5E-45W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Allure
De CT5000C heeft een ingebouwde kaartlezer, je zou sowieso geen cam nodig moeten hebben.

Bijzonderheid is wel dat het kaartje op kop erin moet...

Mijn smartwi client kan er op alle manier in, want die werkt aan 2 kanten cool

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Soundwork
Origineel bericht van: satsi

Vanmorgen contact gehad met CDS de Hd zenders worden naar mij doorgegeven maar kan ze niet ontvangen, ik moet volgens haar een Aston seca module aanschaffen dan zal ik ze wel weer kunnen ontvangen? Ik vind het een vreemd verhaal dat ik na bijna 3 maanden van een goede ontvangst ze nu niet meer kan ontvangen.Ik lees op het forum dat er nog iemand hetzelfde probleem heeft.VRAAG:is het echt nodig om een Aston module te gaan gebruiken, zo goedkoop zijn ze nu ook weer niet en als het dan nog geen resultaat zou geven is het wel zonde van het geld.

Gr. Satsi



Wat een onzin! CDS maakt hier een grote blunder, omdat :

1 - CDS een eigen MediaGuard CAM verkoopt die gewoon werkt met de laatste firmware update van je ontvanger
2 - ze puur alleen maar Aston adviseren omdat dit even veelvuldig op een forum board van een webwinkelier de ronde ging dat het hiermee goed werkte.

In eerste instantie werkte bij mij de HD zenders ook niet met de MediaGuard CAM. Toen overgegaan op de Aston en werkte wel probleemloos. Achteraf bleek dat de laatste firmware release dit soort problemen ook op te lossen waardoor je met de klassieke CDS CAM weer gewoon in HD kunt kijken. Als je vanaf april tot een week terug de zenders goed kon ontvangen moet dat nu ook nog kunnen. Dan heeft CDS dus iets met het signaal gedaan.

Trouwens satsi, welke CAM gebruik je nu eigenlijk?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Na een korte vakantie ben ik weer terug en zie ook bij mij werken de HD zenders van CDS weer, ik weet niet waar ze daar mee bezig zijn bij CDS maar ik ben blij dat ze het weer doen.

SOUNDWORK; ik heb een ingebouwde kaartlezer van het zogeheten multi-CAS type die overweg kan met bijna alle in Europa gebruikte coderings systemen.

Gr.Satsi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Ze zijn bij CDS vreselijk aan het klooien met de signalen. Veel mensen hebben last van spontane uitval of vastlopers. Volgens CDS is het vastlopen van een server het probleem geweest bij Brava. Dan weer problemen met de multiplexers...'t is jammer dat je voor satelliet bij CDS moet zijn. Wat een stel kneuzen daar...

En maar 'hameren' dat je zeker een CDS goedgekeurd apparaat moet gebruiken om verzekerd te zijn van ontvangst.... Laat ik 1 ding zeggen: Nooit never meer een CDS ontvanger frown. Heeft me 1 kapotte Strong en 1 kapotte DSR 2110 gekost en dat gewoon door een software update van CDS.... Nee hoor, neem lekker een 'open' ontvanger die je zelf in de hand hebt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...