Ga naar inhoud


Geen ontvangst meer van enkele HD zenders CanalDigital.


satsi

Aanbevolen berichten

 

Ik heb vanaf gistermiddag geen ontvangst meer van de HD zenders

Can.Dig.Ned1,Brava,Voom,Discovery,NationalGeo, wel van Een Hd die kan ik wel ontvangen en het Thema pakket.De receiver geeft dan aan dat het gecodeerde zenders zijn.Heb kontact gehad met Can.Dig. voor een heractivatie, maar dat heeft niets geholpen.De ontvangst sterkte van de transponder 11778 is het zelfde gebleven als toen ik ze nog wel kon ontvangen. Ik heb de receiver

gereset en opnieuw de kanalen er in gezet, maar dat heeft niets geholpen. Het vreemde is dat ik wel de fta Hd zenders 14 stuks goed ontvang. Ik heb vanaf april geen problemen met de ontvangst van de Can,Dig.Hd zenders gehad. Eerlijk gezegt snap ik er nu niet veel meer van wat het kan zijn, ik hoop dat een van jullie mij een goede tip kan geven. Vriendelijke groet Satsi.

 

Clarke Tech 5000c, WF55, 28.2, 23.5, 19.2, 13.0, 9.0, 4.8, 0.8, 5.0.

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik heb een ander raar probleem,

ik heb een TVV kaart met toppakket waar de HD zenders opzitten en een Canaal Digitaal kaart met combi waar dus geen HD zenders bijzitten,nu is het al sinds gisteren dat de HD kanalen gelezen worden op de Canaal Digitaal kaart en niet op de TVV kaart.

denk dus dat er op die positie gespeeld is met de codering enzo.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast thomas999
Origineel bericht van: satsi

Ik heb vanaf gistermiddag geen ontvangst meer van de HD zenders
Can.Dig.Ned1,Brava,Voom,Discovery,NationalGeo, wel van Een Hd die kan ik wel ontvangen en het Thema pakket.De receiver geeft dan aan dat het gecodeerde zenders zijn.Heb kontact gehad met Can.Dig. voor een heractivatie, maar dat heeft niets geholpen.De ontvangst sterkte van de transponder 11778 is het zelfde gebleven als toen ik ze nog wel kon ontvangen. Ik heb de receiver
gereset en opnieuw de kanalen er in gezet, maar dat heeft niets geholpen. Het vreemde is dat ik wel de fta Hd zenders 14 stuks goed ontvang. Ik heb vanaf april geen problemen met de ontvangst van de Can,Dig.Hd zenders gehad. Eerlijk gezegt snap ik er nu niet veel meer van wat het kan zijn, ik hoop dat een van jullie mij een goede tip kan geven. Vriendelijke groet Satsi.

Clarke Tech 5000c, WF55, 28.2, 23.5, 19.2, 13.0, 9.0, 4.8, 0.8, 5.0.

Toch lijkt het er heel veel op dat CDS de HD zenders die zij zelf verspreiden op jouw kaartje niet vrijgegeven zijn. Abonnement/Proefperiode soms afgelopen?
Dat je de FTA HD zenders wel ontvangt is logisch, want daar heeft CDS geen bal mee te maken en daar heb je dus helemaal geen kaartje voor nodig.
Link naar reactie
Delen op andere sites

hier nu wel alle zenders In Hd,Vanochtend liepen de cd -hd zendesr vast.

 

alleen op de website van cd staat dan we EEN-hd kunnen ontvangen.

Maar die blijft bij mij gecodeerd..

Iemand daar info over?

 

groet peterr

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wat voor ci module gebruik je, en welke software versie van ci module en humax zijn in gebruik?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Soundwork

Hier ook een Humax HDCI-2000 in gebruik met het CDS HD pakket. CI-module (CAM) is de MediaGuard SECA CAM.

 

Ik heb echter nog gewoon beeld op alle HD-kanalen. Het zou dus kunnen dat of de autorisatie van je smartcard is gehaald, of dat je CAM niet meer correct functioneert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

thomas 999,

Dat vemoeden had ik ook al en ga morgen even contact opnemen met

CDS,ik heb een jaarabonnement op Hd pakket met 3 maanden gratis

ontvangst, en die drie maanden lopen volgende week af.Wat betreft

de ontvangst van de fta HD zenders heb je volkomen gelijk daar heeft CDS niets mee vandoen, noem het maar een schrijffoutje van mij.Bedankt voor de reactie Gr.Satsi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net wat zitten wisselen met mijn smartcards en modules. Op mijn Canaldigitaal SETTOPBOX smartcard gaan Voom/Brava/NGC/Discovery/Ned1HD probleemloos open. (al zeker 3 dagen!) Ook op mijn TVvlaanderen met pluspakket gaan die nu open.

Wel moet betreffende smartcard in de kaartlezer van mijn HD ontvanger zitten, want de goedgekeurde mediaguard CDS module en een Matrix Rev./Ucas1.3 werken NIET op de HD kanalen Mijn T-REX module werkt weer WEL op de HD-kanalen. Groeten Dunhans

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast DIGITAAL51

Ook ik heb vanaf mei een abonnement afgesloten op HD pakket

Ook nu na de gratis periode zou pakket moeten doorlopen.

HDzenders zijn gecodeerd . De themazenders van dit pakket ontvang ik wel.

Na 4x helpdesk bellen en her-activeren geen resultaat.

Bij dealer zijn kaart geprobeerd : daar wel alle HD KANALEN

Volgens dealer wordt er geen juiste puls gegeven omdat alle themakanalen wel werken uit dit pakket.

ps ik heb clarke-tech5000 met nieuwste firmware 1.35

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: DIGITAAL51

ps ik heb clarke-tech5000 met nieuwste firmware 1.35


Daar zal het niet aan liggen al heb ik een week geleden al software 138 gezien.
Hier heb ik dezelfde alleen een Combo en een andere naam Maxdigitaal 225.

Het is een beetje vreemd hier heb ik het familie pakket en een abo op de HD kanalen en een 1 euro kaartje en op alletwee de smartkaarten de vijf HD kanalen.

Op dat 1 euro kaartje horen ze het normaal gezien niet te doen ook de thema kanalen doen het daar niet op. confused
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Vanmorgen contact gehad met CDS de Hd zenders worden naar mij doorgegeven maar kan ze niet ontvangen, ik moet volgens haar een Aston seca module aanschaffen dan zal ik ze wel weer kunnen ontvangen? Ik vind het een vreemd verhaal dat ik na bijna 3 maanden van een goede ontvangst ze nu niet meer kan ontvangen.Ik lees op het forum dat er nog iemand hetzelfde probleem heeft.VRAAG:is het echt nodig om een Aston module te gaan gebruiken, zo goedkoop zijn ze nu ook weer niet en als het dan nog geen resultaat zou geven is het wel zonde van het geld.

 

Gr. Satsi

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satsi

VRAAG:is het echt nodig om een Aston module te gaan gebruiken, zo goedkoop zijn ze nu ook weer niet en als het dan nog geen resultaat zou geven is het wel zonde van het geld.

Gr. Satsi


Zie het bericht boven je een Maxdigitaal 225 zelfde als C Tech 5000 kaart in de kaartgleuf en kijken maar, geen enkel probleem.
Dus met de Aston zou ik nog maar wat wachten. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satsi

Vanmorgen contact gehad met CDS de Hd zenders worden naar mij doorgegeven maar kan ze niet ontvangen, ik moet volgens haar een Aston seca module aanschaffen dan zal ik ze wel weer kunnen ontvangen? Ik vind het een vreemd verhaal dat ik na bijna 3 maanden van een goede ontvangst ze nu niet meer kan ontvangen.Ik lees op het forum dat er nog iemand hetzelfde probleem heeft.VRAAG:is het echt nodig om een Aston module te gaan gebruiken, zo goedkoop zijn ze nu ook weer niet en als het dan nog geen resultaat zou geven is het wel zonde van het geld.

Gr. Satsi

kijk nou eerst eens even welke package's er op je smartkaart staan.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast thomas999
Origineel bericht van: satsi

Vanmorgen contact gehad met CDS de Hd zenders worden naar mij doorgegeven maar kan ze niet ontvangen, ik moet volgens haar een Aston seca module aanschaffen dan zal ik ze wel weer kunnen ontvangen?

Hallo Satsi,
Inderdaad vreemd dat CDS de Aston aanbeveelt, terwijl ze zelf een eigen module verkopen.
Nu is het wel zo dat de Aston over het algemeen minder problemen geeft dan de CDS module. Maar gezien de prijs zou ik maar even wachten.
Als je de forums hier en daar leest zijn er veel problemen met de ontvangst van de CDS HD kanalen. Volgens een woordvoerder van CDS zit er op dezelfde transponder een (data?) kanaal dat storing veroorzaakt als de LNB een slechte horizontaal/vertikaal scheiding heeft of als ie niet goed afgesteld staat.
Voor wat het waard is hoor, want ik vind het een vreemd verhaal.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...