Gast Dream--R-7000s Geplaatst: 21 juli 2008 Geplaatst: 21 juli 2008 Ben van Image verandert had eerst gemini4.40 nu de Pli Jade, maar krijg steeds een fout melding met formateren van de Hdd. (Het aanmaken van de schijf-indeling is mislukt (RC=-1) Weet iemand wat dit kan zijn??
Tonskidutch Geplaatst: 21 juli 2008 Geplaatst: 21 juli 2008 waarom eigenlijk formateren? indien het 't standaard ext3 formaat was hoef je niet na hernieuwd flashen te formateren... ofschoon je dan de flashwizard versie 6.3 zou kunnen gebruiken indien gewenst. gemini schrijft enkele .dat bestanden naar hdd en ook enkel met het wissen van deze zou een ander image de hdd weer moeten kunnen lezen zonder formateren of was de hdd oorspronkelijk reiserf geformateerd? cheers Walking The Dog Carles Es Les Lulus, Arno
Gast Dream--R-7000s Geplaatst: 21 juli 2008 Geplaatst: 21 juli 2008 waarom ik hem wil formateren is dat de Hdd blijft lopen heb hem op 1 minuut gezet, of moet ik nu terug naar Gemini.
Tonskidutch Geplaatst: 21 juli 2008 Geplaatst: 21 juli 2008 als je hdd blijft draaien, dan is er een process dat gebruik maakt van de hdd dat niet gestopt wil of kan worden. heb je niets dat standaard naar hdd verwijst als opslagmedium dan zou de hdd uiteindelijk inderdaad moeten uitschakelen bij de images op dm 7000 had ik bijvoorbeeld een epg cach op hdd dus telkens als er epg data binnekwam draaide de hdd swap epg teletext en nog zo enkelen zullen hdd bewegingen met zich brengen indien niet specifiek uitgeschakeld of op andere media worden verwezen. cheers Walking The Dog Carles Es Les Lulus, Arno
boaz Geplaatst: 21 juli 2008 Geplaatst: 21 juli 2008 Origineel bericht van: Tonskidutch gemini schrijft enkele .dat bestanden naar hdd en ook enkel met het wissen van deze zou een ander image de hdd weer moeten kunnen lezen zonder formateren Ik heb Gemini in de flash, en geen enkel image in multiboot heeft tot nu toe problemen gehad met het vinden van de HD. Wel is deze bij mij slave ivm de CF die master is, maar dat maakt volgens mij verder niet uit. Gelukkig maar, want als slave is de disk niet meer te formatteren, of is deze bug al opgelost? VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen