Ga naar inhoud


Arrestatie Karadzic


FNONAMUS

Aanbevolen berichten

Grote media oorlog was het weer! Wie de beste plek, wie het beste licht, geluid etc.

Ik zag via een aantal feeds oude collega's weer terug met grote zwarte ringen onder de ogen..die waren weer uit hun slaap weggerukt wink

 

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Unetwork
Grote media oorlog was het weer! Wie de beste plek, wie het beste licht, geluid etc.
Ik zag via een aantal feeds oude collega's weer terug met grote zwarte ringen onder de ogen..die waren weer uit hun slaap weggerukt wink


Ja en het mooie van alles is dat niemand ook maar een enkel beeld heeft van de man hebben ze negen dagen voor niets gewacht.
Het vliegtuig(je) gelijk in een loods gereden op zestienhoven overgestapt in een helicopter die wel in beeld kwam maar van de man geen beeld.
Wachten tot morgen tot hij voorgeleid wordt. cool
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoop alleen dat hij zijn taalgebruik wel een beetje kuist. Als je hoort wat een taalgebruik die Seselj heeft gebezigd tijdens zijn proces dan vraag je je af hoe dit soort mensen een politieke functie hebben vertegenwoordigd. Absoluut respectloos. Hetzelfde gisteravond in Belgrado de leider van de Radicale partij die als een straatschoffie te keer ging tegen de oproerpolitie.

 

Nu de andere partijen nog wat oorlogs-misdadigers overleveren en de iternationale gemeenschap pressie opvoeren om de door alle partijen ondertekende akkoorden na te leven. 'tis triest om te zien hoe de bevolking daar vecht tegen de armoede.

 

Ben daar drie keer geweest om vluchtelingen (Serviers, Bosniers) uit oorlogsgebied te halen en heb vele vrienden aan alle zijden verloren.

****Force 1145S, Triax 88, 2e HH Stab120, can.dig. Apple os leopard****

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach allemaal positieve ontwikkelingen want ze hadden een ruime 100.000 mensen verwacht en dat zijn er tussen de 10 en 15 duizend geworden dus dit allemaal goede steun voor de nieuwe regering in Belgrado.

 

Maar terug te komen over het media circus, wat dachten jullie wat dit allemaal koste? Had het niet goedkoper geweest om ipv 100 cams een 10tal te gebruiken?

Ik weet wat ik kost met een camera p/d en dan ben ik nog vergeleken met anderen zeer goedkoop, en dan niet meegerekend de satelliet uplink wagen erbij...

 

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...