Ga naar inhoud


Arrestatie Karadzic


FNONAMUS

Aanbevolen berichten


  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

EINDELIJK!

 

Wat hij heeft gedaan.. eek Niet normaal! De hedendaagse Hitler!

 

Zoek maar op Youtube naar Youtube

 

Ophangen? Naah, waarschijnlijk gaat hij naar het Yougoeslavie-tribunaal in Den Haag. Hmm en daarna? ik denk zelfmoord. blush Voor de "eer".

 

Moge hij de zwarste straf krijgen. Als het nu niet is, later..

 

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Heeft Servië iets nodig van de westerse wereld ofzo dat zij hem nu opeens wel kunnen vinden.

Meneer is jaren lang beschermd en schuilgehouden in Servië.

Enfin we horen wel wat erachter zit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Keteltje
Origineel bericht van: Pedro Newbie
Heeft Servië iets nodig van de westerse wereld ofzo dat zij hem nu opeens wel kunnen vinden.
Meneer is jaren lang beschermd en schuilgehouden in Servië.
Enfin we horen wel wat erachter zit


Wat dacht je van de toetreding tot Europa??
Link naar reactie
Delen op andere sites

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Met wie van de twee stond ook weer die Nederlandse generaal te toasten terwijl de inwoners van Srebrenica achter zijn rug werden afgevoerd?

 

Ik heb me nog nooit zo geschaamd een Nederlands paspoort te hebben. Wat was dat een ongelofelijke afgang. Don't shoot the pianoman (kan iemand zich het nog herinneren?).

En zo'n schijtlaars durft zich Nederlandse militair te noemen. Als ze toen ook maar enige vorm van kloten aan hun lijf hadden gehad dan hadden ze net zo hard gevochten als het leeuwtje op hun uniform, ongeacht de steun van Fransen, Britten, of wie dan ook.

 

Affijn, Euro's doen wonderen.... sick

 

groeten,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat nu alles snel word afgesloten en dat al de verdachten snel in Den Haag worden voorgeleid.

Ben al in de Yugo oorlog geweest vanaf begin 1992 en later nog als lid van het Rode Kruis omdat het voor mij erg moeilijk was om machteloos toe te zien hoe mijn tweede vaderland op de meest gruwelijke manier ten onder ging.

 

Het blijft voor mij en velen die deze gruwelijke burger oorlog hebben moeten meemaken lariekoek dat het alleen de Servische waren die schuld hadden want er werden van elke bevolking groep verschrikkelijke dingen gedaan waarvan ik helaas tot op de dag van vandaag niet goed kan slapen.

 

Ik hoop dan dat voor vele overlevenden dan eens eindelijk een begin gemaakt kan worden aan de verwerking van al die trauma's, leed en verlies van familie en vrienden.

Amen!

 

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...