Ga naar inhoud


Arrestatie Karadzic


FNONAMUS

Aanbevolen berichten

Zo, nu hebben 'we' hem, nu doe ratlo Mladi© nog. Ik zeg WE, want ook WIJ zijn schuldig, als Nederlanders...

 

Waarom worden onze generaals en soldaten niet vervolgd? Wat ze hebben gedaan, of beter gezegd niet gedaan is gewoonweg schandalig. Mensen voor je neus laten afslachten...

 

Dit is net zoals in darfur; de overheid kijkt toe hoe zijn burgers worden afgeslacht. Dit vinden wij toch ook onmenselijk en abnormaal?

 

Schaam ons!

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: SalimRMAF
Zo, nu hebben 'we' hem, nu doe ratlo Mladi© nog. Ik zeg WE, want ook WIJ zijn schuldig, als Nederlanders...


Hoezo? Ik ben daar niet geweest destijds in Srebrenica .

<klik>

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er komen ook steeds meer signalen dat de Servische geheime dienst allang wist waar de schurk uithing maar hem steeds in bescherming nam, de huidige president is echter fervent EU aanhanger en dat heeft ervoor gezorgd dat ie is opgepakt.

 

Als nu ook nog Mladic effe wordt opgepakt is aan de wens van Nederland (beetje slappe genoegdoening) en Belgie voldaan en kan worden gewerkt aan het kandidaat lidmaatschap.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: JosFop4Sat
Origineel bericht van: SalimRMAF
Zo, nu hebben 'we' hem, nu doe ratlo Mladi© nog. Ik zeg WE, want ook WIJ zijn schuldig, als Nederlanders...


Hoezo? Ik ben daar niet geweest destijds in Srebrenica .

<klik>


Ben ik het met je eens maar toch voelde het niet goed om de Nederlandse Generaal te zien toasten met de schurk terwijl de jongens en mannen werden afgevoerd.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar heb je helemaal gelijk in Neptunes! Ik vond het een zeer naar en misselijk gezicht om Karaboy met zo'n schurk een glas Slivovich te zien drinken.

Je bent nu eenmaal soldaat of niet en op dat moment ben je als generaal, waar hij zelf voor gekozen heeft, vertegenwoordiger voor ALLE Nederlanders.

 

Ook heeft de VN een vuil spelletje gespeeld en moesten al die leger schurken die geen luchtsteun wilden geven, dit toen het nog nut had, opgepakt worden en ook in Scheveningen berecht worden.

 

Ook onder de moslims waren er schuldigen want die zaten maanden en maanden over de hoofden heen van de Nederlandse Dutchbat op de Servische stellingen vanuit Srebrenica te schieten en die hebben ook nog een granaat naar het Nederlands voertuig gegooid waardoor een Nederlandse militair is overleden.

 

Ik weet dit allemaal, zonder jullie tekort te doen, veel beter want ik heb 100den getuige gesproken en interviewt.

 

Ik blijf erbij dat de VN en het NAVO gezag de grootste fout hebben gemaakt en ook die zouden naar Scheveningen moeten om samen met Mladic en Karadzic voor de rest van hun leven opgesloten worden.

 

Zij hadden de vele duizenden onschuldige kunnen beschermen zoals dit ook de afspraak was.

 

Er was een duidelijke deal tussen aan de ene kant de Nederlandse regering en aan de andere kant de VN namelijk:

 

De 3 strijdende partijen (Moslims, Kroaten en Serviërs) hebben de internationale gemeenschap beloofd de "save enclaves" met rust te laten en afgesproken dat de VN troepen hierop konden toezien.

 

Mocht een van de partijen dit niet respecteren had dan de VN het recht om de NAVO vragen voor air support en paratroepen om dit met geweld af te dwingen zoals de afspraak was gemaakt en ondertekend.

 

Zowel para militairen van de moslims als het leger van Mladic hebben dit bestand geschonden dus had die lucht steun er allang moeten komen.

Voor vele maanden waren de Nederlands al afgesloten van bevoorrading omdat de Serviërs kwaad waren dat vanuit deze enclave op hun voor maanden werd geschoten!

Toen al, ja dus maanden ervoor, had de VN moeten ingrijpen!

 

Ook had dit moeten gebeuren tijdens de belegering van Sarajevo, waar ik helaas een lieve vrienden heb moeten zien sneuvelen en waar ook Serviërs in vrede samen met de andere etnische Bosnische leefde en overleden omdat laffe eenheden met snipers en granaten deze stad voor jaren verkrachten met al hun inwoners.

 

Kortom de VN is gewoon laf geweest maar dit weet iedereen denk ik al gezien met vele andere missies en mandaten die tot niets uitliepen.

 

 

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou heel veel uitingen willen doen in deze discussie maar rem mijzelf hierin als exmoderator omdat ik in mijn funktie als moderator dit als politieke discussie zou hebben gesloten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: AlanS
Ik zou heel veel uitingen willen doen in deze discussie maar rem mijzelf hierin als exmoderator omdat ik in mijn funktie als moderator dit als politieke discussie zou hebben gesloten.


Helemaal mee eens "slot erop", er word hier gepraat alsof ze er zelf bij geweest zijn.

Met vriendelijke groet, Leo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: JosFop4Sat
Hij gaat het daar in die Scheveningse gevangenis beter krijgen dan in z'n voormalig appartementje.

Juist ja ik hoorde op t nieuws dat zo iemand zelfs een klein keukentje heeft om te koken.
Schijnbaar als je maar een dode op je geweten hebt mag je niet koken heb je er heel veel dan wel.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Helemaal mee eens "slot erop", er word hier gepraat alsof ze er zelf bij geweest zijn.

ja zoals ik ben ik er persoonlijk getuige van geweest.

En ik zie dit niet als een politieke discussie en ik vind dat een ieder zonder schelden gewoon zijn mening hier post.

Ook ik heb mijn persoonlijke mening en wijs niet mijn vinger naar een partij maar naar meerdere partijen met nadruk aan meervoud.

 

Bij deze wil ik dan een grote duim geven aan een ieder die hier zijn mening duidelijk heeft gegeven zonder zijn CAPS lock te gebruiken wink

 

En Alan ik ben ook een exmoderator die in dit geval deze topic gewoon open had laten staan...maar wie o wie ben ik smile

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan kunnen we tenminste weer verder gaan, want hij is inmiddels al een paar uur in Nederland op zijn favoriete vakantieplek in Nederland.

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaha hij is om 6.30 uur op nederlandse bodem geariveerd voor zijn langste staatsbezoek.

Ik ben benieuwd of hij dat overleeft want Slobodan kreeg dat niet voor elkaar.

 

Leo

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...